Jo 4. keskenmeno, mikähän syynä, voisiko itse tehdä jotain???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Siis meillä 3 poikaa, jotka useamman vuoden ikäerolla, vanhin jo 13 ja nuorin pian 6. Ennen ei ole keskenmenoja ollut, mutta nyt yli vuoden olemme yrittäneet lasta ja tuloksena 4 keskenmenoa viikolla 5, ennen ei ole keskenmenoja ollut. Eli kaikissa sama kaava, kun kuukautiset jääneet pois teen testin joka positiivinen, ei kovin tumma mutta selkeä plussa sitten menee viikko ja alkaa vuoto....olen syönyt monivitamiinia, kalkkia, omega3 ja d-vitamiinia. Ikä minulla 36 ja mies pari vuotta vanhempi. Pitääkö jo antaa periksi vai kannattako vielä yrittää, olisin niin halukas ottamaan vielä yhden lapsen...onko jollain kokemusta, mistä tällainen voi johtua?? Ja olisiko jotain tehtävissä???

ole käynyt gynellä, pitäisi varmaan käydä...nyt viimeksi oli oikein selvät oireet jo eli pahoinvointi aikamoinen ja sitten se vaan lakkasi, eli ajattelisin, että on kiinnittynyt ja sitten ei jostain syystä jatkukaan :( .....Taidan kokeilla vielä tuota greippiä, sitä ei ole vielä testattu....

Sulla alkaa ikää olemaan jo sen verran et kandee aika pian hankkiutua gynelle tarkistukseen et on kohdunlimakalvot kunnossa. Sekin mahdollista jos kohdunsuulla jotain ongelmaa ettei alkio vaan pysy kyydissä (joillakin laittavat tikkejä heti kun plussa tulee). Ja sit kandee jättää jo yritys aikana buranat yms. lääkkeet pois. Vaan panadolia kun sekin vaikuttaa kuulemma.

kilpirauhasarvot testattu astman takia juuri ja ovat ihan kunnossa, mutta taidan mennä gynelle, olin kyllä vajaa vuosi sitten ja kaikki piti olla kunnossa, mutta menen uudestaan....

Mulla auttoi foolihapon syönti ja juuri siinä kierrossa raskauduin.Kummallista..:)

Mutta kyllähän ne mainostaa varsinkin tuol jenkkilässä että foolihappo on ensiarvoisen tärkeää sille joka haluaa raskautua ja jo raskaana olevalle!

Yhteistyössä