JKL

  • Viestiketjun aloittaja keskisuomi
  • Ensimmäinen viesti
keskisuomi
Onko ketään?Kuuleeko kukaan?Eikös näin suuressa paikassa löydy ystävänkipeitä/juttelunhaluisia äitejä?Ideoita nyt peliin ja kesän alkuun yhteinen virkistymisjuttu kehitteille.
 
Minäkin olisin kyllä kiinnostunut tulemaan, vaikka en vielä itseäni äidiksi voikaan tituleerara (rv 7+5). Vasta tammikuussa olemme muuttaneet Jyväskylään, joten ei vielä hirveesti ole tuttavuuksia täältä kertynyt ja ainahan uudet kaverit ovat tervetulleita :)

-mennis ja toukkis-
 
elki

Kiinnostaisiko tapaaminen tupper-kutsujen merkeissä? Voisin tulla esittelemään lasten tuotteita, ja kaikkea muutakin mikä tässä arjessa helpottaa =)

Olisiko kellään tiedossa mitään sopivaa paikkaa?
 
Nostelen tätä ettei pääse unohtumaan :wave: Itseäni ei henk.kohtaisesti Tupperi-kutsut kiinnosta, kun niissä tulee muutenkin käytyä :whistle: Ja sitten toi Pönnin ehdottama vapaailta ilman lapsia kiinnostaa myös kovasti! Viimeksi ainakin oli tosi kivaa, vaikka osanotto olikin vähäistä..
 
Minäkin tänne "eksyin" kurkkimaan vaikken kamalan innokas ole lähtemään näihin...joskus ajattelin että seura piristäisi mutta olen tullut toisiin aatoksiin ;) . En haluaisi olla "tunnettu" vaan tällainen arvoitus, pitäisi varmaan naamioitua :LOL: .

MUTTA, tulimpa ehdottamaan teille naisten/äitien iltaa teatterin merkeissä Laajavuoressa. Teatteri Eurooppa4 esiintyy nykyisin siellä ja heillähän on/oli menossa jokin komedia, vieläköhän tuo pyörii? Voin toki selvittää asiaa, minusta on mukava järkätä juttuja...sen yhden teille järkkäsinkin enkä sitten itse päässytkään tulemaan B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.06.2005 klo 20:21 palokasta kirjoitti:
Äitien oma ilta kyllä kiinnostaisi!!
Aika hiljaista tuntuu olevan ja itse en kyllä kerkiä enää ruveta järkkäilemään tähän hätään mitään, sillä olemme lähdössä ulkomaille lomareissulle, mutta loppukesästä ehkä sitten ;) . Tai jos joku järkkäilee niin eikun toimeksi vaan, ei siihen suuria tarvita että porukka saadaan innostumaan ja kasaan...itse lähden tosiaan jo ens ke reissuun ja sen jälkeen on kaikennäköistä "kissan ristiäistä" niin ei aika riitä tällä erää.
 
Kuinkas olisi tapaaminen jo 23.7. vaikka samalla lailla kuin viimeksi, jossain ruokapaikassa ensin? Ja sieltä sitten vaikka viihteelle, ketkä haluavat lähteä? Onko kannatusta? Itselläni menee seuraava ajankohta elokuun lopulle, kun kävisi... =)

 

Yhteistyössä