Jippijee, vielä yksi vauva!!! :)

• Viestiketjun aloittaja mum again
  • Ensimmäinen viesti
mum again
Meille tulee kolmas lapsi! :)
Aion nauttia tästä(kin) raskaudesta täysin rinnoin :D sanan joka merkityksessä.

Jukra mä oon onnellinen!!! Isikin pitää äitiä kuin kukkaa kämmenellä, aina se kohtelee mua hellästi mut sitten kun ootan lapsia niin vieläkin hellemmin. Tämä lapsi tulee jäämään meidän viimeiseksi joten erityisellä "hartaudella" koko perhe suhtaudumme tähän raskauteen. Mukava kun lapsetkin jo ymmärtää raskautta seurata mielenkiinnolla, ja ymmärtävät että ens kesänä meille syntyy vauva.
Voisin halia koko maailmaa, niin onnellinen olen!!! :)

"vieras"
Onnea! Meilläkin on kolmas "työnalla" ja juuri jännityksellä odotellaan, josko olisi tässä kierrossa tärpännyt. Vähän on sellainen hassu olo, aivan kuin aiemmissakin raskauksissa. Meillä kuopus on vasta 10kk ikäinen, joten mukavan pienellä ikäerolla tulisi kolmaskin lapsi. Ai että, oliskin kiva saada vaihteeksi kesävauva.

Tämä lapsi tulee jäämään meidän viimeiseksi joten erityisellä "hartaudella" koko perhe suhtaudumme tähän raskauteen.
Voisin halia koko maailmaa, niin onnellinen olen!!! :)
Ei ole yhtään liioiteltua, ihanaa että joku jaksaa iloita raskaudesta noin kovasti. Ja kun viimeinen on, itsekin melkein sekosin kun plussan sain, ja sen jälkeen oon kyllä ollut raskaana ihan sanan todellisessa merkityksessä. Ja pääosin ihanaa se on ollut, nyt alkaa jo kypsyttään, mutta mitä pidempään jaksaa nauttia, ja vaivat pysyy poissa niin hyvä!
Onneksi olkoon :flower:
:heart:

"huoh"
Kateuden vihreä peikko nostelee taas päätään minun harteilla.

Vielä noin ällöimelästi koko viesti laitettu. Noh, kai sitä itsekin olisi yhtä pehmeä päästään, jos joskus vielä tulisi raskaaksi ja raskaus etenisi normaalisti elävän vauvan syntymään asti.

Yhteistyössä