Jippii marianna lähti bb talosta!!!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
BB
Mutta vaikka jollekin läheiselle olisi sattunut ikävää, niin miksi silti BB laittoi itse Mariannan pihalle (hän ei saanut vaikuttaa lähtemiseen) ja miksi hän ei saanut hyvästellä muita?
 
.....
mä epäilen että tämä johtuu hänen aiemmasta iho syövästä joka häneltä poistettii juuri ennen taloon menoa! ja huomasitteko se kessutteli kun johanin kanssa pihalla vaikka muuten ei polttanut kun lääkäri on "kieltänyt" tai jotain..
 
en seuraa
en seuraa kun täältä teidän jutuista asiaa. Mutta sehän olisi repäisy kun su näytettäisiin neidin edesottamuksia esim. bulgarian bb:ssä.. Eli minkälaisilla sanakäänteillä on tuo "pistetty pihalle" esitetty.
 
ärsyyntynyt
Eikö ne helkkari löydä tonne taloon muita ku sellasii ihmisii jotka tuntee toisensa jo entuudestaan.
Raivostuttaa et toi Tuuli pääs sinne..Mitä järkee tos nyt niinku on.
"Johan on peluri","Oot ihan samanlainen ku aina ennenki"
Helppohan sen oli tuonne mennä ku siel oli tuttu ihminen vastassa.
Viime vuonnaki oli 2 tai 3 tyyppii samasta kaveripiiristä.
Ottasivat porukkaa vähä kauempaa,jostain hitsin lapista vaikka.Ois ainkin ihan uppooutoja toisilleen.
Hesalaiset sil vaa istuu viettämäs aikaa.
 
ehkä
Alkuperäinen kirjoittaja .....:
mä epäilen että tämä johtuu hänen aiemmasta iho syövästä joka häneltä poistettii juuri ennen taloon menoa! ja huomasitteko se kessutteli kun johanin kanssa pihalla vaikka muuten ei polttanut kun lääkäri on "kieltänyt" tai jotain..
Kyllä mä olin katsovinani että sillä rööki palo muidenki seurassa.
 

Yhteistyössä