Jestas. Vesimaksu 17 euroa/kk/hlö!

• Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti
metsänpeitto
:eek: :eek:

Selailen asuntoilmoituksia, kun ollaan muuttamassa. Järkyttäviä vesimaksuja, yhdessäkin paikassa 17 euroa henkilöltä! Kuukaudessa siis...

Meillä menee nyt vesimaksu kulutuksen mukaan, ja just laskin että meillä tulee vesimaksuksi alle 6.70 viime vuodelle/kk/hlö... vaikka täällä on ilmeisesti korkeammat vesimaksut vesilaitoksella, kuin tuolla minne oltais muuttamassa.

Vähän eri luokkaa, kuin tuo 17 euroa :whistle: :eek:

noh
Miulla on 18 euroa, viime vuoden 17 eurosta nostettu kun veden kulutus on jotenkin mystisesti noussut huomattavasti. Ei varmaan mitenkään johdu siitä, että taloyhtiön pesutuvassa saa pestä ilmattees pyykkinsä... Siellähän voi joku pestä vaikka koko tuttavapiirinsä pyykit!

metsänpeitto
Meillä pestään pyykkiä lähemmäs 10 koneellista viikossa, enkä mä muutenkaan ole erityisesti mielestäni pihistellyt veden kanssa, lähinnä olen miettinyt että pitäiskö kulutusta vähentää. En tajua, miten joku voi lutrata niin että vesimaksuja pitää nostaa lähelle 20 euroa :ashamed:

aivan
Ottaa päähän kun itse säästämme vettä arjessamme (4koneellista viikossa) ja 2x suihkussa viikossa per henkilö (uimahallilla 2x ja kerran saunavuorolla). Niin jotkut sitten lotraavat niin tajuttomia määriä.. aion ehdottaa että putkirempan aikana asennetaan huoneistokohtaiset mittarit, silloin kaikki maksaisi vain sen minkä kuluttavat. Eiköhän moni alkaisi silloin vähän luontoakin miettimään (väkisin).

noh
Alkuperäinen kirjoittaja aivan:
Ottaa päähän kun itse säästämme vettä arjessamme (4koneellista viikossa) ja 2x suihkussa viikossa per henkilö (uimahallilla 2x ja kerran saunavuorolla). Niin jotkut sitten lotraavat niin tajuttomia määriä.. aion ehdottaa että putkirempan aikana asennetaan huoneistokohtaiset mittarit, silloin kaikki maksaisi vain sen minkä kuluttavat. Eiköhän moni alkaisi silloin vähän luontoakin miettimään (väkisin).
Täysin samaa mieltä minäkin. Putkiremontti lienee tulossa lähivuosina.

Meillä on 19 euroa/henkilö. En tiedä miten nuo vesijutut oikein menee, kun jokaisella asunnolla on eri vesimaksu. Tämä on kyllä pirun kallis kaupungin rupukämppä. Muutetaan pois heti, kun valmistun ammattiin.

lilli
meillä 15 e/henkilö. mutta se on vesiennakko maksua ja tasataan mittarinlukemaan 2 kertaa vuodessa. viime vuodelta saatiin palautusta yli 300 euroa. eli ei lutrata vaikka pyykkikone pyörii joka päivä ainakin kerran ja toisinaan koko päivän.

Yhteistyössä