Jestas, rotunaisen Jasmine Pajarin isä on muslimi Altaf Raja Mohammad 78 v. 😳

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
NYT Jasmine Pajarin isä Altaf Raja Mohammad, 78, kertoo mielipiteensä pariskunnan suhteesta Seiskassa.


– Hjallis ei ole koskaan kutsunut minua kylään, mutta ei minulla olisi aikaa edes tavata häntä. Eikä minulla ole hänelle mitään asiaa, niin en ymmärrä, miksi me tapaisimme, Mohammad sanoo Seiskalle.

Perheen lähipiiristä kerrotaan Seiskalle, että Pajarin isä on muslimi, ja hän olisi toivonut, että Pajari valitsee itselleen muslimimiehen.
 
vierailija
Isä olisi halunnut kuvankauniin prinsessansa nyrkin ja hellan väliin mista kaapu päällä :O


– Altaf on harras muslimi, ja hän olisi tietenkin toivonut, että tytär valitsee itselleen puolisoksi muslimimiehen. Kun Jasmine meni naimisiin Harrin kanssa, niin isän ja tyttären välit menivät huonoiksi. Altafin mielestä Hjallis ei ole yhtään sen parempi sulho hänen tyttärelleen, perheen lähipiiristä muotoillaan.
 
vierailija
Isä olisi halunnut kuvankauniin prinsessansa nyrkin ja hellan väliin mista kaapu päällä :O


– Altaf on harras muslimi, ja hän olisi tietenkin toivonut, että tytär valitsee itselleen puolisoksi muslimimiehen. Kun Jasmine meni naimisiin Harrin kanssa, niin isän ja tyttären välit menivät huonoiksi. Altafin mielestä Hjallis ei ole yhtään sen parempi sulho hänen tyttärelleen, perheen lähipiiristä muotoillaan.
🥷🏻 musta kaapu päällä :eek:
 
vierailija
Entä kuka on Jasminen äiti?
Äiti ei taatusti halua tulla julkisuuteen.
Hän itkee iltaisin silmänsä turvoksiin ja miettii missä teki virheen
tyttärensä kasvatuksessa. Onko Jasminella isäkompleksi?
Isä vaikuttaa lehtijutun perusteella erittäin tervepäiseltä. Jos hän olisi suomalainen mies, tietenkin Jasminen käytös olisi siihen nähden loogista
syy ja seuraus diipadaapaa.
 
vierailija
Äiti ei taatusti halua tulla julkisuuteen.
Hän itkee iltaisin silmänsä turvoksiin ja miettii missä teki virheen
tyttärensä kasvatuksessa. Onko Jasminella isäkompleksi?
Isä vaikuttaa lehtijutun perusteella erittäin tervepäiseltä. Jos hän olisi suomalainen mies, tietenkin Jasminen käytös olisi siihen nähden loogista
syy ja seuraus diipadaapaa.
Isä olisi halunnut pakkonaittaa Jasminen musIimille. Sekö on sun mielestä tervepäistä toimintaa?
 
vierailija
Isä olisi halunnut pakkonaittaa Jasminen musIimille. Sekö on sun mielestä tervepäistä toimintaa?
Islamin mukaan nainen ei voi koskaan mennä naimisiin ei-muslimin kanssa. Muslimimies saa valita kenet haluaa vaimoksi. Todella surettaa niiden muslimiksi kääntyneiden suomalaisäitien tyttärien puolesta, kun heilläkään ei ole samoja mahdollisuuksia edes Suomessa asuessaan, kun äiti saanut itse valita uskontonsa aikuisena.
 
vierailija
Islamin mukaan nainen ei voi koskaan mennä naimisiin ei-muslimin kanssa. Muslimimies saa valita kenet haluaa vaimoksi. Todella surettaa niiden muslimiksi kääntyneiden suomalaisäitien tyttärien puolesta, kun heilläkään ei ole samoja mahdollisuuksia edes Suomessa asuessaan, kun äiti saanut itse valita uskontonsa aikuisena.
Zuvakkinaisten oma valinta.
Sitä saa mitä tilaa.
 
  • Tykkää
Reactions: kruuttis

Yhteistyössä