Jestas miten miä puhun tuolle elukalle :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Just tajusin että miähän lässytän tuolle kissalle välillä kun vähäjärkinen :snotty: "Mitä se misupeikko tahtoo, tahtooko se mamia? Joo, se misu ottaa mamia, äiti antaa sille semmosen. Tule tänne niin äiti antaa sille mamin."

Jestamandeera :xmas: :laugh:

Meillä on koirilla ihan omat persoonansa, puhellaan miehen kanssa aina että mitä koirat sanoo tietyis tilanteis. Vieraatkin taitaa pitää hieman tärähtäneinä. Puhun kyllä välillä niin rumasti koirille jos ottaa hermoon. kuten esimerkiksi "nyt se turpa kiinni tai mä laitan sen sun kuonos sinne reikähäs jotta saat sen jälkeen haukkua niin paljon kun tykkäät" yms muuta terveellistä :D meidän koirat kun ei ymmärrä puhetta, niillä on korvat vain koristeina :D

Samoin täällä lässytellään tyyliin kissalle: mamin pikku matoperse( sillä on aika usein matokuuri )ja koiralle: mamin kulta paskanaama(=kävi just sotkemassa turkkinsa ojassa, onneksi se oli kuiva!) Ja koira heiluttaa häntää ja kissa kiehnaa jaloissa:)

Alkuperäinen kirjoittaja jutta:
Meillä on koirilla ihan omat persoonansa, puhellaan miehen kanssa aina että mitä koirat sanoo tietyis tilanteis. Vieraatkin taitaa pitää hieman tärähtäneinä. Puhun kyllä välillä niin rumasti koirille jos ottaa hermoon. kuten esimerkiksi "nyt se turpa kiinni tai mä laitan sen sun kuonos sinne reikähäs jotta saat sen jälkeen haukkua niin paljon kun tykkäät" yms muuta terveellistä :D meidän koirat kun ei ymmärrä puhetta, niillä on korvat vain koristeina :D

Meillä kans kissa yrittää aina kaivautua meidän sängyssä lakanan alle |O Huudan sille välillä että nyt vie ne pallis pois siitä sängystä vielä kun kerkeet. Yks päivä rupesin miettimään että mitähän nuo seinänaapurit mahtaa ajatella :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja eläinrakas:
mä puhun mun kalalle vähän tuohon sävyyn... aatella KALALLE.. "tahtooko mamin pikku monni kulta jotain hyvää" mami käy ostamassa.. voi elämä..

vähä järkistä puuhaa :D

Joo eläin se on siinä missä muutkin. :) ja mä hullu luulen viellä /haluan uskoa. että se ymmärtää kun tulee ihan lähelle kun puhun. ikkunaan kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Minä puhun kasveille, mutta siitä huolimatta ne kuolee...
Pitäisikö hoitaa kukkia sittenkin hiljaa?

Oletko muistanut että ne tarttee rakkauden ja jutustelun lisäksi myös vettä? :D Tai sitten siä olet samanlainen kun miä, en jaksa kotona enää niitä pitää hengissä. Orkideat pärjää, ja pojan kukat :xmas:

Meillä kans kissa yrittää aina kaivautua meidän sängyssä lakanan alle |O Huudan sille välillä että nyt vie ne pallis pois siitä sängystä vielä kun kerkeet. Yks päivä rupesin miettimään että mitähän nuo seinänaapurit mahtaa ajatella :D

:laugh:

Onneksi meillä ei ole seinänaapureita, muuten joku vois palstalla kans hämmästellä mitä me oikein touhutaan =) Samantyylisiä huudahduksia ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Minä puhun kasveille, mutta siitä huolimatta ne kuolee...
Pitäisikö hoitaa kukkia sittenkin hiljaa?

Oletko muistanut että ne tarttee rakkauden ja jutustelun lisäksi myös vettä? :D Tai sitten siä olet samanlainen kun miä, en jaksa kotona enää niitä pitää hengissä. Orkideat pärjää, ja pojan kukat :xmas:

Vettä kukat saavat satunnaisesti.
Anopin antama kaktus on kestänyt jo kaksi muuttoa :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja jutta:

:laugh: :laugh: :laugh:

Vettä kukat saavat satunnaisesti.
Anopin antama kaktus on kestänyt jo kaksi muuttoa :xmas:

Osta orkidea, se pitää siitä että sitä muistetaan satunnaisesti :D Miulla ainakin. Muuten, miun energia riittää just pitämään pojan kasvit hengissä. Niitäkään ei ois mutta kun se nätisti pyytää ja jne.. :xmas: