Jessus sentään näitä huutonetin myynti-ilmoituksia!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä näin tänään kirpparilla Ticketin välikausi takin + housut. Housuissa oli äkkiä katottuna ainakin 5 sellasta nylontarrapaikkaa, suurin 6x3cm. Hinta puvulla 25 €.

Kuka maksaisi 25 € repaleisesta ja kulahtaneesta välikausiasusta?

:)

Minä ihmettelen kuka ostaa kirpputoreilta ne mahdottoman nyppyiset ja venyneet lasten ja aikuisten vaatteet. Kai jonkun on pakko ostaakin niitä, kun niitä kannattaa pistää esille.

Jee! Ostin kirpparilta 1.2e kengät muksulle.. Olin ihan varma etten löydä 11kk ikäselle syyspopoja pariks kuukaudeks siis ainakin siihen asti ku pakkaset tuloo. Tosi siistit ja tukevat. Toises pöydäs oli kesäisemmät kengät ja kulahtaneemmat ja hinta 4e..

Kävin lastentarvikekirppiksellä viime viikolla ja sielläl oli myynnissä lasten kumpparit hintaan 20€.
Juu ihan hyväkuntoiset mutta kirppishinnaksi aika suolanen...
Enkä ostaisi kyllä kenkiä käytettynä muutenkaan mutta jäi silti huvittamaan tuo hinta.

[QUOTE="kko";21942504] Mutta kuten on jo monta kertaa todettu, tyhmä on se joka maksaa :D[/QUOTE]

Juuri näin, mutta minusta myös sellainen myyjä on tyhmä, joka hinnoittelee tuotteensa ulos. Tietysti siinä saa vaivanpalkaksi sen opin, että seuraavalla kerralla pistää järkevämmän lähtöhinnan:)

Yhteistyössä