Jesper juniorin ½-hintapäivät, kävitkö, mitä löysit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Anne"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Anne"

Vieras
Itse kävin eilen Jumbossa ja mukaan tarttui iso kassillinen vaatetta lapsille, pojalle Legon sadetakki&housut, S.Oliverin takki, pitkähihaisia t-paitoja ja housuja pojalle & Espritin legginsit tytölle ja jotain Tutan vaatteita tytölle sekä kolme Maximon hattua tulevalle vauvalle.
Eli vaikka mitä kivaa. Rstiäisiä varten lähdin vaatteita etsimään ja sinne löytyikin pojalle housut joten ei turha reissu.
Kiinnostaisikin että mites muilla kävi, mitä ostit, lähinnä uteliaisiuudesta et onko liikkeiden välillä paljon vaihtelua tarjonnassa.

Sori chef... et varmaankaan ole enää paikalla mutta vastaan kuitenkin.
En ainakaan Jumbossa huomannut et ois ollut muuta kun jotain hanskoja alekorissa, enkä ole varma oliko nekään Jonathania. Ulkovaatteista oli Legon takkeja alessa ja Motionin vk-haalareita.

[QUOTE="Anne";23469772]Sori chef... et varmaankaan ole enää paikalla mutta vastaan kuitenkin.
En ainakaan Jumbossa huomannut et ois ollut muuta kun jotain hanskoja alekorissa, enkä ole varma oliko nekään Jonathania. Ulkovaatteista oli Legon takkeja alessa ja Motionin vk-haalareita.[/QUOTE]

Mä olen paikalla ihan aina ;)

Ihmettelin, kun ei mainostettu Jonathania lainkaan...mutta ei sitten ihme, jos sitä ei kerta olekaan :D

No pohdin tässä että mennäkö vaiko eikö...mutta oliko siellä jonathanin vaatteita lainkaan puoleen hintaan? Ne lähinnä kiinnostaa.

Ei ollut Jonathania. Jotain ulkorukkasia ja pipoja oli mutta siinä se. Muuten oli ulkovaatteista vaan se yks haalari, joka sekään ei ollut kovin hääppöinen. Sisävaatteita oli aika paljonkin, Tuttaa, Legolta tosi rumia Star Wars paitoja ja sitten niitä JJ:n omia merkkejä. Niitä en katsonut kovin tarkkaan kun oli hirvee tungos ja sain tarpeekseni aika nopeesti. Ei kannata lähteä sinne asti pelkästään tuon takia.

Yhteistyössä