Jes!! Nyt se on vainaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

meah

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
15 236
1
36
Hevonkuusen viimeinen pellonkulma.
Rotta meinaan. Meidän kanalassa. Kolme niitä terroristeja on siellä pyörinyt, syövät mokomat kanoilta eväät.
Pikkasen alkoi pinna kiristää kun osaavat turhan hyvin noita ansoja vältellä, mutta tuore pulla rotanloukussa ajoi asiansa.

Nyt kun sais ne 2 muuta vielä :kieh:

(Miten niin "osta elämä"? Joskus ne on vähän pienempiä asioita, jotka pelastaa päivän... :whistle: )

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnea:
Saman asian olisi hoitanut raavas uroskissa, luulisin.

No ei ole hoitanut. Sellainenkin meiltä löytyy, ja kyllä se muuten karsii jyrsijäkantaa täällä ihan kivasti, mutta enhän mä nyt kissaa kanalaan päästä :o

No se tietysti. Toivottavasti saat saalistettua loputkin pedot.

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
öisin vintillä, myrkkyä pitäis vissiin viedä sinne! ällöttäviä!

Ne on niin yök. Vaikka kuinka olen eläinrakas, niin jossain menee se raja.
Täällä vaan en viitti myrkkyä levitellä, kun noita mukavampia eläimiä pyörii sen verran nurkissa. En halua myrkyn päätyvän väärään osoitteeseen.

ei mekään muualle sitä myrkkyä uskalleta laittaa kun vintille, missä ne hiiret vilistää.

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Meillä on hiiriä kellarissa sekä yksi ilta oli esikoisen huoneessa. :x Jos täällä alkaa rottia näkyä, niin mä muutan pois. :x :x

asutteko peltojen tai metsien lähellä? meillä ei onneks oo sisälle asti tullut! *koputtaa puuta*

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Meillä on hiiriä kellarissa sekä yksi ilta oli esikoisen huoneessa. :x Jos täällä alkaa rottia näkyä, niin mä muutan pois. :x :x

asutteko peltojen tai metsien lähellä? meillä ei onneks oo sisälle asti tullut! *koputtaa puuta*

Peltoa on ympärillä.

No ei niitä meilläkään onneksi sisällä näy. Ja kissa kyllä muuten hoitaa hommansa ihan kiitettävästi (välillä vähän turhankin, kun kuskaa oikein näytille saaliinsa), mutta tonne kanalan puolelle en voi sitä päästää, haluan syödä luomumunia jatkossakin :D.

Ja tietysti kun on noita elukoita ja kananrehua ja kauraa tallissa saatavilla, niin pyöriihän siellä sitten noita ällötyksiäkin, vaikka kuinka yrittää säilyttää ruuat kannellisissa tynnyreissä...

Yhteistyössä