JES JES JES saatiin kelan maksama fysioterapia

joka tarkoittanee samalla sitä, että korotettu vammaistuki olis kanssa tulossa! Jouduin siis tekemään valituksen päätöksistä, sillä alunperin kesällä saatiin hylkypäätös ja korotettu vammaistuki laskettiin perusvammaistukeen. Hirveä määrä työtä tän eteen, puheluita, käyntejä, tekstejä, epikriisejä, STRESSIÄ ym.. JA SE TYÖ KANNATTI! Mä olen niin happy!


 
erityislapsen äiti
Onnea tiedän tuon työn mitä joutuu tekemään oikeuksien eteen mikä on osaksi turhauttavaa kun yksi pieni sana voi paljon muuttaa. Meille sanoittiin laittakaa sana huomattavasti hakemukseen kun haettiin vammaistukea.
 
Se on jännä miten yli 3 vuotta fysioterapiaa säännöllisesti 2 kertaa viikossa saanut lapsi yhtäkkiä paranisi niin kovasti, ettei sitä enää tarvittaisi ollenkaan, varsinkin kun jokaisessa lääkärinlausunnossa on sanottu, että tarvitsee ehdottomasti fysioterapiaa kahdesti viikossa jne. Kela yhtäkkiä keksi, ettei se nyt enää tarvikaan.

Nyt kun nämä päätökset tuli, minusta vihdoin tuntuu että homma meni niinkuin on oikeudenmukaista. Olo on niin onnellinen, etten meinaa pysyä nahoissani :D Olen kyllä ollut kamalan väsynyt ja stressaantunut ja kaikkea siltä väliltä tämän prosessin aikana. Kun sitä huolta on muutenkin, kun lapsi on ollut kipeä, että jos nyt edes vähän helpottais!
 
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Se on jännä miten yli 3 vuotta fysioterapiaa säännöllisesti 2 kertaa viikossa saanut lapsi yhtäkkiä paranisi niin kovasti, ettei sitä enää tarvittaisi ollenkaan, varsinkin kun jokaisessa lääkärinlausunnossa on sanottu, että tarvitsee ehdottomasti fysioterapiaa kahdesti viikossa jne. Kela yhtäkkiä keksi, ettei se nyt enää tarvikaan.

Nyt kun nämä päätökset tuli, minusta vihdoin tuntuu että homma meni niinkuin on oikeudenmukaista. Olo on niin onnellinen, etten meinaa pysyä nahoissani :D Olen kyllä ollut kamalan väsynyt ja stressaantunut ja kaikkea siltä väliltä tämän prosessin aikana. Kun sitä huolta on muutenkin, kun lapsi on ollut kipeä, että jos nyt edes vähän helpottais!
Sanos muuta ja sama se vuosittainen ihmeparaneminen kun joutuu kaikki vammaistuet yms uudestaan hakemaan vaikka on elinikäinen diagnoosi...
Mun mielestä se on lähinnä ihmisten kiusaamista kun epäilen suuresti että jokainen joka tuota tukea saa antaisi sen pois jos lapsen terveeksi saisi..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fulaalia:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Se on jännä miten yli 3 vuotta fysioterapiaa säännöllisesti 2 kertaa viikossa saanut lapsi yhtäkkiä paranisi niin kovasti, ettei sitä enää tarvittaisi ollenkaan, varsinkin kun jokaisessa lääkärinlausunnossa on sanottu, että tarvitsee ehdottomasti fysioterapiaa kahdesti viikossa jne. Kela yhtäkkiä keksi, ettei se nyt enää tarvikaan.

Nyt kun nämä päätökset tuli, minusta vihdoin tuntuu että homma meni niinkuin on oikeudenmukaista. Olo on niin onnellinen, etten meinaa pysyä nahoissani :D Olen kyllä ollut kamalan väsynyt ja stressaantunut ja kaikkea siltä väliltä tämän prosessin aikana. Kun sitä huolta on muutenkin, kun lapsi on ollut kipeä, että jos nyt edes vähän helpottais!
Sanos muuta ja sama se vuosittainen ihmeparaneminen kun joutuu kaikki vammaistuet yms uudestaan hakemaan vaikka on elinikäinen diagnoosi...
Mun mielestä se on lähinnä ihmisten kiusaamista kun epäilen suuresti että jokainen joka tuota tukea saa antaisi sen pois jos lapsen terveeksi saisi..
Aivan! Kyllä näiden pitäis mennä jotenkin suoraan eikä näin hankalaks tehdä, sillä ihan kuin ei erityislasten vanhemmilla muuten raskasta olisi, siihen päälle vielä nämä tukitaistelut :headwall: Todella rasittava homma!
 

Yhteistyössä