Jennifer Lopez ja Marc Anthony eroaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oon periaatteessa aika järkyttynyt, koska he vaikuttivat vielä vähän aikaa sitten hyvin onnellisilta. Joka kuvassa varsinkin Jenniferillä on hymy korvissa. Jennifer on eronnut monta kertaa, täähän oli sen kolmas avioliitto jo, että kyllä se vähän kirpaisee. Marc ei todellakaan ole mikään komistus, mutta silti Jenniferiä ei mielestäni ole ikinä haitannut se. Jennifer on minun mielestäni todella rohkea nainen, kun uskaltaa ottaa eron jo kolmatta kertaa, välittämättä mitä muut ihmiset ajattelee siitä. Uskon kuitenkin, että Marc ja Jennifer olivat onnellisia, kyllähän he olivat avioliitossa seitsemän vuotta. Olen varma, että Jennifer ja Marc pysyvät oikeasti ystävinä, mitä tiedotteessakin luki, onhan heillä kaksi lastakin. On sääli, että tämäkin julkkisavioliitto päättyi eroon, mutta Marc ja Jennifer olivat rehellisiä toisilleen ja ymmärsivät lopettaa ajoissa. Joissakin lehdissä on silti sanottu, että Marc on hyvin kontroilloiva Jenniferiä kohtaan, joka sai aikaan kitkaa parin välille. Marc saattoi vahtia vaimoaan esim. miten hän pukeutuu, kenen kanssa hän puhuu puhelimessa yms. Eiköhän Jennifer silti löydä miehen itselleen, vaikka ero tuli taas. Onhan hän tajuttoman kaunis 42-vuotiaaksi :) Lehdissä on monesti pidetty Jenniferin tulista luonnetta ja diivamaisuutta syynä eroon, mutta en usko, että hänen luonteensa takia kaikki hänen avioliittonsa olisivat menneet pieleen. Ei vika voi olla ainoastaan Jenniferissä, hän ei ehkä vain ole löytänyt vielä "sitä oikeaa"

Yhteistyössä