Jenni Haukio Priden suojelijaksi, se siitä kristillisyydestä

vierailija
Okei. Eli sun mielestä mä päädyn helvettiin. Onneksi en usko moiseen jumalaan, joka ei anna minulle edes mitään mahdollisuutta päästä taivaaseen, vaan seksuaalisen suuntaukseni takia olen suoraan alinta astia. Vai pitöiskö mun yrittää sun mielstä jotenkin "eheytyä" ja alkaakin yhtäkkiä tykkäämään toisesta sukupuolesta?
Jos hänellä on oikeasti päätösvaltaa, miten käy?
 
vierailija
Tottakai saa ja sitähän sinä toivotkin. Pelastaja tulee, oletko valmis Sieppi. Harmi vaan kun häntä tuskin kiinnostaa mielipiteesi siitä kuinka hänen tulisi elää.

Kerrotko vielä että kuvitteletko pääseväsi taivaaseen? Miksi? Uskot että saat syntisi anteeksi koska olet uskossa? Entä miksi on enemmän ok pilkata kuin olla homoseksuaali? Homous ei satuta muita mutta pilkkaaminen voi satuttaa.
👍
 
Tottakai saa ja sitähän sinä toivotkin. Pelastaja tulee, oletko valmis Sieppi. Harmi vaan kun häntä tuskin kiinnostaa mielipiteesi siitä kuinka hänen tulisi elää.

Kerrotko vielä että kuvitteletko pääseväsi taivaaseen? Miksi? Uskot että saat syntisi anteeksi koska olet uskossa? Entä miksi on enemmän ok pilkata kuin olla homoseksuaali? Homous ei satuta muita mutta pilkkaaminen voi satuttaa.
Se mun pointti on, että millä keinoilla tehdään rahaa.
Sieppi on nuorten naisten esikuva ja sillä on mahdoton määrä seuraajia (no, kuolaavia miehiä taitavat olla). Vielä tyhjäpäisempi on sen kaveri Sabina Särkkä, jolla ei ole ammattia kuten Siepillä maskeeraaja, vaan joka "kohauttaa aistikkailla kuvillaan."
Elää miehensä rahoilla.

Eli tähtäimessäni on kaikki influensserit, joilla ei ole erityistä taitoa, esim.kokkaukseen, juontamiseen, liikuntajuttuihin, harrastuksiin jne.
Esim.Kardashianeista ei ole mitään iloa ollut, sen sijaan vaan ovat levittäneet tyhjäpäisyyttään, paria kokoa liian pieniä vaatteita ja plastiikkakirurgian tuotoksia.
Sekö on ihmiselämässä tavoite?
Sekö on hienoa?
He eivät elä umpiossa vaan LEVITTÄVÄT sitä bimbo-ajattelua.

Sen sijaan jos jonkun instassa tai blogissa on sisältöäkin, niin sitä on kiva seurata.
 
Kauneus ja rikkaus on ihania asioita, jos niitä on jollekin suotu.

Mutta se, että joku tienaa laittamalla hikisiä kuvia oransseista tisseistään ja sit seuraavalla viikolla tekee rahaa itkeä ryystämällä, kuinka häntä ei ymmärretä, ei ole oikein.

Siinä tyhmennetään ja rappeutetaan kulttuuria, kun ei vaadita sisältöä, älykkyyttä tai taitoa.
 
vierailija
Iso urakka, jos yrittää saada Kardashianin klaanin lopettamaan somettamisen Suomestä käsin tukkimalla Kaksplus av:n.
Tyhåä päätä ei ole kenelläkään. Jos olisi se olisi maailman suurin uutinen.
 
Kauneus ja rikkaus on ihania asioita, jos niitä on jollekin suotu.

Mutta se, että joku tienaa laittamalla hikisiä kuvia oransseista tisseistään ja sit seuraavalla viikolla tekee rahaa itkeä ryystämällä, kuinka häntä ei ymmärretä, ei ole oikein.

Siinä tyhmennetään ja rappeutetaan kulttuuria, kun ei vaadita älykkyyttä tai taitoa.

Tuskinpa se sillä itkemisellä rahaa ryystää vaan joku iltapäiväjulkaisu. Ja sinähän senkin luet. -siis kannatat!

Jokainen klikkaus, jokainen klikkaus...
 
Tuskinpa se sillä itkemisellä rahaa ryystää vaan joku iltapäiväjulkaisu. Ja sinähän senkin luet. -siis kannatat!

Jokainen klikkaus, jokainen klikkaus...
Juu, mä en enää klikkaa Siepin tai Särkän postauksia, no Särkällä joskus nättejä purjehduskuvia, mutta ei mitään muuta.

Instaa en seuraa muutenkaan enää paljon, mut jos seuraan niin ne on sellaisten naisten instoja, jotka turpavärkillään ovat tehneet uran (Janni Hussi, Vappu Pimiä tms.), tai kauniita&valokuvauksellisia instoja, tai harrasteinstoja.

Sisältöä, sisältöä.
 
Juu, mä en enää klikkaa Siepin tai Särkän postauksia, no Särkällä joskus nättejä purjehduskuvia, mutta ei mitään muuta.

Instaa en seuraa muutenkaan enää paljon, mut jos seuraan niin ne on sellaisten naisten instoja, jotka turpavärkillään ovat tehneet uran (Janni Hussi, Vappu Pimiä tms.), tai kauniita&valokuvauksellisia instoja, tai harrasteinstoja.

Sisältöä, sisältöä.

Mut MISTÄ sit tiedät, mitä jakavat?


Mä olen luottanut kertomaasi mut ihän sulla ole oikeasti hajuakaan! Kääääääääääk!
 
Tsekatkaa vaikka Hussin ja Pimiän instat. Iloisia, kauniita, lämpimiä, kodikkaita mutta silti ystäville jää aikaa.
Sosiaalisia naisia jotka osaavat nauraa itselleen.
Tai Vapun insta on enemmän kotia, Hussi taas paahtaa eri härveleillä.

 
vierailija
Se mun pointti on, että millä keinoilla tehdään rahaa.
Sieppi on nuorten naisten esikuva ja sillä on mahdoton määrä seuraajia (no, kuolaavia miehiä taitavat olla). Vielä tyhjäpäisempi on sen kaveri Sabina Särkkä, jolla ei ole ammattia kuten Siepillä maskeeraaja, vaan joka "kohauttaa aistikkailla kuvillaan."
Elää miehensä rahoilla.

Eli tähtäimessäni on kaikki influensserit, joilla ei ole erityistä taitoa, esim.kokkaukseen, juontamiseen, liikuntajuttuihin, harrastuksiin jne.
Esim.Kardashianeista ei ole mitään iloa ollut, sen sijaan vaan ovat levittäneet tyhjäpäisyyttään, paria kokoa liian pieniä vaatteita ja plastiikkakirurgian tuotoksia.
Sekö on ihmiselämässä tavoite?
Sekö on hienoa?
He eivät elä umpiossa vaan LEVITTÄVÄT sitä bimbo-ajattelua.

Sen sijaan jos jonkun instassa tai blogissa on sisältöäkin, niin sitä on kiva seurata.
Ahkerasti sinä noita näytät kuitenkin seuraavan.. Mua ei voisi vähempää kiinnostaa seurata jotakin, josta en pidä.
 
vierailija
Taitaa echo itse haluta voimaantua peppukuvallaan . Mut ei uskalla.
Minusta on mukava seurata Kimin elämää. Älykäs nainen, joka on pärjännyt hyvin
bipolaarisen Westin kiemuroissa. Olen saanut usein makeat naurut sekoilevan miehen ulostuloista. Tosin eihän sairaiden kustannuksella pitäisi iloita.
Marilynin koltun lainaaminen oli huono tikki. Vetoketju ei mennyt kiinni, ja sitä piti peittää valkoisella stoolalla.
Ei ihmisiä voi paimentää tiettyyn muottiin. Jokainen elää tavallaan.
Ihailin Priscilla Presleytä videolla Cannesissa.
En seuraa kotimaisten henkilöiden instoja ja postauksia.
Siitä ei ole muuta haittaa kuin sanaristikkojen täytössä. Olen täysin tipahtanut kuka on kukin sälästä.
 

Yhteistyössä