L
luulen että
Vieras
Yhteinen petari on hankala pedata, lakanat maksaa enempi, puhdistus vaivalloisempaa, jos esim. tarvitsee pesua syystä tai toisesta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Meillä on Askosta ostettu jenkki, tykätään hirmusti!!!!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Miten toimii jenkkisänky perhepetinä? Mua vähän hirvittää kun se on sen verta korkea että jos lapsi tipahtaakin sieltä. Pitää olla entistä varovaisempi jos sellaisen hommaa.
Alkuperäinen kirjoittaja luulen että:Yhteinen petari on hankala pedata, lakanat maksaa enempi, puhdistus vaivalloisempaa, jos esim. tarvitsee pesua syystä tai toisesta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miinuspuolia
- jenkkisängyn alle ei mahdu säilytyslaatikoita
- liian korkea perhepediksi- liian massiivinen ja kömpelö ja iso pieniin suomalaismakuuhuoneisiin
- kerää pölyä, kun on massiivisesti tuota patjaa
- sängynalus vaikea imuroida
En koskaan ostais jenkkisänkyä, noista syistä. Kyllä nyt sängyn alle pitää mahtua ne sängynaluslaatikot (ne muoviset pyörillä). Siellä me säilytetään esim. petivaatteet. Ei mene kaappitilaa petivaatteisiin siten.
Alkuperäinen kirjoittaja salla:Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Miten toimii jenkkisänky perhepetinä? Mua vähän hirvittää kun se on sen verta korkea että jos lapsi tipahtaakin sieltä. Pitää olla entistä varovaisempi jos sellaisen hommaa.
Mä voin vastata tähän kun en huomannu et muut ois kommentoinu.
Meillä ainakin toimi hyvin. jos nukuin lapsen kanssa kahdestaan laitoin vaan tyynyistä estettä reunalle (tämähän olis pitänyt tehdä jokatapauksessa). kokemuksesta huomasin että parhaiten toimi kun nosti petaria ja laittoi ne tyynyt petarin alle, petarin reuna nous ylös eikä tyynyt tippunut lapsen potkuista.
ja iso plussa oli sängyn korkeus, siinä vaiheessa kun lapset pääsi kiipeämään sänkyyn osasivat jo tulla alas oikein. matlampaa sänkyyn kun pystyvät kiipeämään aiemmin niin alastulon kanssa on vähän niin ja näin
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miinuspuolia
- jenkkisängyn alle ei mahdu säilytyslaatikoita
- liian korkea perhepediksi- liian massiivinen ja kömpelö ja iso pieniin suomalaismakuuhuoneisiin
- kerää pölyä, kun on massiivisesti tuota patjaa
- sängynalus vaikea imuroida
En koskaan ostais jenkkisänkyä, noista syistä. Kyllä nyt sängyn alle pitää mahtua ne sängynaluslaatikot (ne muoviset pyörillä). Siellä me säilytetään esim. petivaatteet. Ei mene kaappitilaa petivaatteisiin siten.
Kannattaa huomioida, että runkopatjoihin saa erikokoisia jalkoja. Meillä on ainakin korkeat jalat.
Alkuperäinen kirjoittaja lölö;23174481:Parasta jenkkisängyssä on seksi. Kun se on niin korkea voi lykkiä takaapäin seisten ja muija voi röhnöttää sängyllä.