Jengi on varmaan nähny uutisii,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olen tatuoitu jätkä!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Olen tatuoitu jätkä!

Vieras
ku joku mutsi kelas tatskaa 4 kk vauvaansa leppäkertun, ja kyseli et missä se vois sen tatskaa, ku kukaan juntti tatskaaja ei suostu hakkaamaan sitä kuvaa? siis miten AIVAN sairaan magee idis! mut siis miten sairas tää juntti yhteiskunta voi olla, ku jengi käy heti dissaa?! sä et siis sais stailaa sun OMII skidei? mä oon NIIIN ärjyvänä tosta! no, mut jotain postitiivistaki, koska meitsi alko kelaa, et mä just voisin laittaa jonkun lafkan pydeen, tyylii "Skidien stailauspalavelu ala chilly", mä rakastasin stailaa jotain vauvoi, niille vois niinku rakentaa vahvan oman identiteetin heti vaippaikäsenä ja oman personal stailin heti skidist lähtien! nyt ku tsiigaa jotai vauvoi, niin haloo, nehä on taju läskei ja iha vitu kalpeit sellasii nevarilookkeja vähän solariumii, ruokavalio kurii, sit jotku tyyli kledjut ja jotain päheitä asusteit, esim jotain gotti-vauvoi, fruittari-vauvoi, tyyli-vauvoi, you name the style, i deliver! sun skidis on nyt PERSOONALLINEN. jotain tyyli läväreit feissii ehkä, ja tietty just tatskoi, niithän voi sit duunaa lisää myöhemmin jos ne ei säily kuosis ku skidi turpoo... iisii. fledat niil on kans tosi taviksii, jotain värii/raitoi, rastat ois mageet...

Olen tatuoitu jätkä!

Yhteistyössä