jelppiä.. eikö ole aika mahdotonta et oon raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitos

Vieras
kolme raskautta ihan putkeen vanhin nyt 2v4kk ja nuorin 3kk.
ja ollaan oltu nyt tosi tarkkoja ettei olla sekstailtu ilman ehkäsyä, koska nämä lapset riittävät:) käytettiin kortsua ja sit sain pillerit kuukauisi sitten. kun olin syönyt pillereitä noin viikon harrastettiin niin seksiä ilman kortsua mut mies ei lauennut sisään.. menkat tuli tosi runsaisa pian ton jälkeen mut nyt on alkanut tosi paha olo, mahakivut ja kauheasti tulee valkovuotoa.. voisko mahdollisesti ovis aiheuttaa tätä? ku raskaus kyllä on aika epätodennäköinen.. kun menkkojen jälkeen ei olla oltu sängyssä lainkaan..
tekeekö ovis etovaa oloa ja masunipistelyjä ym..

koska mulle pitäis laittaa kierukka nyt ens viikolla ja päätettiin sen viikon jälkeen ku olin niitä syänyt et ei sitten tehdä mitään.. eli en syönyt niitä ku sen yhden viikon verran..

vaikka lääkäri sano et kyl ehkäsytehon pitäis riittää ku viikon on syönyt.. ja viikkoa meni eikä mies edes lauennut sisälle.. ja nyt olis kyl se aika ku ovis olis.. ku tota limaa tulee ihan liikaa...

Kun ekaa muksua yritettiin ja mä jätin pillerit pois, niin seuraavassa kierrossa oli kaikki mahdolliset raskausoireet, paha olo, huimasi, oli kylmä. Mutta en ollut raskaana vaan johtui vaan pillerien pois jättämisestä. Hormonien heittely voi tehdä tuota.

Kuumimmat

Yhteistyössä