Jeesus tulee pian. Oletko valmis?

vierailija
S
On se vetovoima joka vaikuttaa siihenkin et planeetat pysyvät reiteillään eikä tee u - käännöksiä.
 
vierailija
https://www.is.fi/musiikki/art-2000008406145.html

Elämäkerran karu paljastus: Avicii lakkasi puhumasta viimeisinä päivinään – omituinen käytös uima-altaalla herätti huolen

Uusi elämäkerta paljastaa, mitä tapahtui Omanissa kahtena viikkona ennen Tim Berglingin kuolemaa.

16.11.2021 6:45

PÄÄSIÄISENÄ 2018 maailma ja Ruotsi kuninkaallista perhettä myöten kohahti järkyttävästä uutisesta: vasta 28-vuotias musiikin ruotsalainen supertähti Avicii, oikealta nimeltään Tim Bergling, oli löydetty kuolleena Omanista.

Nyt miehen kuolemaa edeltävistä viikoista ja päivistä paljastetaan täysin uutta tietoa tiistaina ilmestyneessä Måns Mosessonin kirjoittamassa elämäkerrassa Tim – Aviciin elämäkerta (Johnny Kniga). Kirja perustuu yhteensä satoihin haastatteluihin Berglingin ystävien, perheenjäsenten ja kollegojen kanssa.

Yllä olevalta videolta voit kuunnella otteen kirjasta.

Kohtalokas matka sai alkunsa Los Angelesista 9. huhtikuuta. Kirjan mukaan tarkoituksena oli kokeilla varjoliitoa autiomaassa, juoda hyviä viinejä ja käydä surffauskurssilla. Berglingin kerrotaan tavanneen kymmenpäisen seurueen jäsenistä muutamia aiemmin, mutta kukaan heistä ei ollut läheinen ystävä.

Bergling aloitti matkansa hyväntuulisilla puhelinneuvottelulla työkuvioista. Hän visioi uusille biiseilleen laulajia ja suunnitteli matkaa Keniaan, jossa tekisi valmiiksi 12 kappaletta. Ne olisi tarkoitus julkaista vielä samana vuonna.

Sen jälkeen seurue lähti telttaretkelle autiomaahan, jossa Bergling kuunteli musisointia ja katseli tähtiä. Hän käytti aikaa myös meditaatioon, johon oli tutustunut syvällisesti jonkin aikaa aiemmin.

Berglingin kerrotaan tosin oikoneen saamiaan ohjeita, joiden mukaan istunnon kuului kestää korkeintaan 20 minuuttia. Hän saattoi meditoida tunteja.

– Mä olen murtautunut niin nopeasti läpi tietoisuuden sisempien kerrostumien. Oikeastaan siihen kuuluisi kulua aikaa monta vuotta, mutta mä olen jo päässyt pitkälle, Berglingin kerrotaan selittäneen ylpeänä.

Noin viikkoa myöhemmin 16. huhtikuuta, Berlingin terapeutti Paul Tanner sai mieheltä puhelun.
 
vierailija
https://www.is.fi/musiikki/art-2000008406145.html

Elämäkerran karu paljastus: Avicii lakkasi puhumasta viimeisinä päivinään – omituinen käytös uima-altaalla herätti huolen

Uusi elämäkerta paljastaa, mitä tapahtui Omanissa kahtena viikkona ennen Tim Berglingin kuolemaa.

16.11.2021 6:45

PÄÄSIÄISENÄ 2018 maailma ja Ruotsi kuninkaallista perhettä myöten kohahti järkyttävästä uutisesta: vasta 28-vuotias musiikin ruotsalainen supertähti Avicii, oikealta nimeltään Tim Bergling, oli löydetty kuolleena Omanista.

Nyt miehen kuolemaa edeltävistä viikoista ja päivistä paljastetaan täysin uutta tietoa tiistaina ilmestyneessä Måns Mosessonin kirjoittamassa elämäkerrassa Tim – Aviciin elämäkerta (Johnny Kniga). Kirja perustuu yhteensä satoihin haastatteluihin Berglingin ystävien, perheenjäsenten ja kollegojen kanssa.

Yllä olevalta videolta voit kuunnella otteen kirjasta.

Kohtalokas matka sai alkunsa Los Angelesista 9. huhtikuuta. Kirjan mukaan tarkoituksena oli kokeilla varjoliitoa autiomaassa, juoda hyviä viinejä ja käydä surffauskurssilla. Berglingin kerrotaan tavanneen kymmenpäisen seurueen jäsenistä muutamia aiemmin, mutta kukaan heistä ei ollut läheinen ystävä.

Bergling aloitti matkansa hyväntuulisilla puhelinneuvottelulla työkuvioista. Hän visioi uusille biiseilleen laulajia ja suunnitteli matkaa Keniaan, jossa tekisi valmiiksi 12 kappaletta. Ne olisi tarkoitus julkaista vielä samana vuonna.

Sen jälkeen seurue lähti telttaretkelle autiomaahan, jossa Bergling kuunteli musisointia ja katseli tähtiä. Hän käytti aikaa myös meditaatioon, johon oli tutustunut syvällisesti jonkin aikaa aiemmin.

Berglingin kerrotaan tosin oikoneen saamiaan ohjeita, joiden mukaan istunnon kuului kestää korkeintaan 20 minuuttia. Hän saattoi meditoida tunteja.

– Mä olen murtautunut niin nopeasti läpi tietoisuuden sisempien kerrostumien. Oikeastaan siihen kuuluisi kulua aikaa monta vuotta, mutta mä olen jo päässyt pitkälle, Berglingin kerrotaan selittäneen ylpeänä.

Noin viikkoa myöhemmin 16. huhtikuuta, Berlingin terapeutti Paul Tanner sai mieheltä puhelun.
– Mä en voi kovin hyvin. Mua hämmentää, Paul, Bergling aloitti puhelun kirjan mukaan.

Seurue oli palannut aavikolta ja muut olivat lähteneet kotiin, mutta Bergling oli jäänyt Omaniin uusien tuttavuuksien kanssa. Mikään ei ulospäin vaikuttanut olevan pielessä: joukko oli uinut, veneillyt ja juhlinut, ja Bergling hymyili someen ladatuissa kuvissa.

Tannerille Bergling selitti kokeneensa mullistuksen. Hän oli pohtinut paljon asioita ja tehnyt kännykkäänsä muistiinpanoja, jotta saisi sekavat ajatuksensa järjestykseen.

– Asia on niin, että mä haluan tavallisen elämän. Mä haluan tyttöystävän ja perheen. Mutta mun on myös saatava valaistua. Mulla on tarve auttaa maailmaa, mun elämässä täytyy olla tarkoitus, hän sanoi.

Lue lisää: Aviciin salattu tyttöystävä rakastui edesmenneen tähden ystävään – ”Se oli jotain, mitä en halunnut”

Tanner kutsui Berglingiin saapumaan kuokseen Dubaihin, jotta he voisivat jatkaa pohdintojaan tarkemmin. Joitakin tunteja myöhemmin Bergling lähetti viestin, jossa hän kertoi ”fantastisesta mediaatiokokemuksestaan” ja lupasi tulla parin päivän tai viikon päästä. Hän lähetteli innostuneita viestejä myös muun muassa levy-yhtiöpomoille Per Sundinille ja Neil Jacobsonille tulevista suunnitelmistaan.

Berglingin sisarusten on määrä lähteä viikon päästä yhteiselle seikkailumatkalle Islantiin. Sen jälkeen Bergling kertoi myyvänsä asuntonsa Los Angelesissa ja muuttavansa Ruotsin rauhaan. Myös äiti Anki Lidén sai pitkästä aikaa iloisen viestin:

– Rakastan sua äiti! Oman on ihan fantastinen! Ikävä sua ja iskää!

Lue lisää: Vuosi sitten kuolleen Aviciin äiti avautuu ensimmäistä kertaa poikansa kohtalosta: ”On järkyttävää elää surun kanssa”

Kaikki muuttui, kun kolme päivää myöhemmin isä Klas Berglingille soitti joku tuntemattomasta numerosta. Soittaja esittäytyi Ameriksi, joka oli ollut mukana aavikkoretkellä ja jonka luokse Tim Bergling oli nyt majoittunut. Hän oli kuitenkin alkanut huolestua vieraastaan.

Amer kertoi, että vieras oli lakannut syömästä ja muuttunut passiiviseksi.

– Ei puhu, Klas kirjoitti luentolehtiöönsä, johon oli alkanut kuumeisesti piirtää turhautuneita ympyröitä sinisellä kuulakärkikynällä, kirjassa kuvataan.

Berling oli alkanut viettää päivänsä meditoimalla altaan ääressä tunti toisensa perään. Kun häntä oli yritetty saada siirtymään varjoon, hän ei vastannut, ainoastaan hypännyt veteen ja jatkanut taas mietiskelyä. Itkenytkin hän oli, mutta Amer ei saanut selville, mikä häntä vaivasi. Bergling ei suostunut vastaamaan, kirjoitti vain asioita paperille.

Kävi ilmi, että Bergling oli myös vahingoittanut itseään sen verran, että oli joutunut käymään sairaalassa.

Levottomuus valtasi vanhemmat. He alkoivat kuumeisesti selvittää, miten pääsisivät Omaniin Kanariansaarilta. Selvisi, että he ehtisivät paikalle seuraavana päivänä. Isä oli puhunut uudestaan Amerin kanssa ja sopinut, että tämä pitäisi silmällä vierastaan.

– He eivät koskaan olleet edes ajatelleet, että Tim vahingoittaisi itseään. Yliannostusta he olivat pelänneet ajoittain. Tai jonkinlaista komplikaatiota, koska pojan terveys oli reistaillut. Mutta tällainen käänne? kirjassa kerrotaan.

Jo ennen lounasaikaa puhelin soi taas Las Palmasissa. Oli liian myöhäistä. Tim Berglingin veljet olivat päässet paikalle, mutta hekin liian myöhään. Tapahtumissa ei ollut mitään epäselvää eikä rikosta epäilty.

Isä löysi myöhemmin Berglingin kännykkään näpyttelemät muistinpanot, joista osa oli varsin valoisia, mutta osa heijasteli otteen irtoamista ja vapauden kaipuuta.

– Sielun purkaus on viimeinen painolasti ennen kuin se alkaa alusta, hän kirjoitti.
 
  • Surullinen
Reactions: Echo
vierailija
– Mä en voi kovin hyvin. Mua hämmentää, Paul, Bergling aloitti puhelun kirjan mukaan.

Seurue oli palannut aavikolta ja muut olivat lähteneet kotiin, mutta Bergling oli jäänyt Omaniin uusien tuttavuuksien kanssa. Mikään ei ulospäin vaikuttanut olevan pielessä: joukko oli uinut, veneillyt ja juhlinut, ja Bergling hymyili someen ladatuissa kuvissa.

Tannerille Bergling selitti kokeneensa mullistuksen. Hän oli pohtinut paljon asioita ja tehnyt kännykkäänsä muistiinpanoja, jotta saisi sekavat ajatuksensa järjestykseen.

– Asia on niin, että mä haluan tavallisen elämän. Mä haluan tyttöystävän ja perheen. Mutta mun on myös saatava valaistua. Mulla on tarve auttaa maailmaa, mun elämässä täytyy olla tarkoitus, hän sanoi.

Lue lisää: Aviciin salattu tyttöystävä rakastui edesmenneen tähden ystävään – ”Se oli jotain, mitä en halunnut”

Tanner kutsui Berglingiin saapumaan kuokseen Dubaihin, jotta he voisivat jatkaa pohdintojaan tarkemmin. Joitakin tunteja myöhemmin Bergling lähetti viestin, jossa hän kertoi ”fantastisesta mediaatiokokemuksestaan” ja lupasi tulla parin päivän tai viikon päästä. Hän lähetteli innostuneita viestejä myös muun muassa levy-yhtiöpomoille Per Sundinille ja Neil Jacobsonille tulevista suunnitelmistaan.

Berglingin sisarusten on määrä lähteä viikon päästä yhteiselle seikkailumatkalle Islantiin. Sen jälkeen Bergling kertoi myyvänsä asuntonsa Los Angelesissa ja muuttavansa Ruotsin rauhaan. Myös äiti Anki Lidén sai pitkästä aikaa iloisen viestin:

– Rakastan sua äiti! Oman on ihan fantastinen! Ikävä sua ja iskää!

Lue lisää: Vuosi sitten kuolleen Aviciin äiti avautuu ensimmäistä kertaa poikansa kohtalosta: ”On järkyttävää elää surun kanssa”

Kaikki muuttui, kun kolme päivää myöhemmin isä Klas Berglingille soitti joku tuntemattomasta numerosta. Soittaja esittäytyi Ameriksi, joka oli ollut mukana aavikkoretkellä ja jonka luokse Tim Bergling oli nyt majoittunut. Hän oli kuitenkin alkanut huolestua vieraastaan.

Amer kertoi, että vieras oli lakannut syömästä ja muuttunut passiiviseksi.

– Ei puhu, Klas kirjoitti luentolehtiöönsä, johon oli alkanut kuumeisesti piirtää turhautuneita ympyröitä sinisellä kuulakärkikynällä, kirjassa kuvataan.

Berling oli alkanut viettää päivänsä meditoimalla altaan ääressä tunti toisensa perään. Kun häntä oli yritetty saada siirtymään varjoon, hän ei vastannut, ainoastaan hypännyt veteen ja jatkanut taas mietiskelyä. Itkenytkin hän oli, mutta Amer ei saanut selville, mikä häntä vaivasi. Bergling ei suostunut vastaamaan, kirjoitti vain asioita paperille.

Kävi ilmi, että Bergling oli myös vahingoittanut itseään sen verran, että oli joutunut käymään sairaalassa.

Levottomuus valtasi vanhemmat. He alkoivat kuumeisesti selvittää, miten pääsisivät Omaniin Kanariansaarilta. Selvisi, että he ehtisivät paikalle seuraavana päivänä. Isä oli puhunut uudestaan Amerin kanssa ja sopinut, että tämä pitäisi silmällä vierastaan.

– He eivät koskaan olleet edes ajatelleet, että Tim vahingoittaisi itseään. Yliannostusta he olivat pelänneet ajoittain. Tai jonkinlaista komplikaatiota, koska pojan terveys oli reistaillut. Mutta tällainen käänne? kirjassa kerrotaan.

Jo ennen lounasaikaa puhelin soi taas Las Palmasissa. Oli liian myöhäistä. Tim Berglingin veljet olivat päässet paikalle, mutta hekin liian myöhään. Tapahtumissa ei ollut mitään epäselvää eikä rikosta epäilty.

Isä löysi myöhemmin Berglingin kännykkään näpyttelemät muistinpanot, joista osa oli varsin valoisia, mutta osa heijasteli otteen irtoamista ja vapauden kaipuuta.

– Sielun purkaus on viimeinen painolasti ennen kuin se alkaa alusta, hän kirjoitti.
Hmm siis kaikki pitää purkaa jotka kertynyt sieluun ja kertoa se kaikille. Koska mitä enemmän valhemaailmaan uppoaa sen enempi sielu tummuu. Vai tarkottiko se et seuraavaa elämää varten tyhjennys ja se sielu puhdistuu sitä varten ja vihdoin saa aidon rakkauden kun sielu on kypsä. Mut joo mäkin pidin pitkiä hetkiä mietintä keskustelua ja ääni kehotti itsemurhaan et sit löydän täyden rakkauden ja kaikki on pelastetut ja vain se pelastaa sieluni pimeydeltä muuta tietä ei ole siis minulla. Ja se rakkaus minkä olen kuolemassa voittava on suuri ja ikuinen tunne ja astun todelliseen palvelukseen joka on iäinen . Mutkun en vittu pysy hereillä vaan meen ajatuksiini tunteeni on mitättömät kun olen vankina omissa valheissani. Mun aivot huutaa turvaa mut sydän huutaa mene rakas veljeni mennään yhdessä tuonelan portista sisään ja mennään ja polvistutaan isän edessä siellä sulla on rakkaus jos isä antaa armon. Mikä on epätodennäköistä siksi pelkään. Mutta mistä maailmasta olen matkaaja. Kerran kuulin kysymyksen että onko se pimeyden ruhtinas ja hän laskeutui ja oli kertomassa mut tarina päättyi. Vittukun olisi sen verta rohkeutta kuin musketti sotureilla kaikki yhden ja yksi kaikkien puolesta ikuista rakkautta. Toisen paikka siellä ja toisen täällä. Mut uskokaa rakkaat olisin mennyt mut mua pelottaa et isä ei ole antanut mulle anteeksi . Yritän parhaani mut sekään ei riitä. Kunpa jumala ottaisi pelkoni pois ja suutelisi minut ruumiillisesti ikiuneen jossa on turva ja rakkaus. Mut hyvät rakkaat elkää tehkö itsareita vaan auttakaa aidosti heitä joilla hätä. Rikas tapaa köyhän ja eläkää sovussa. Sielut olkoot vapaat pois ruumiin mielestä ettei se tahriinnu ja ne jotka voi hyvin on jumalan edessä kelvolliset. Vaikka itse en pääsisi koskaan taivaisiin niin en halua et kukaan muu kokee saman kohtalon. Joten elkää te tuhotko sielujanne täysin maallisissa huvituksissa niinkuin minä tein. Varjelkaa sydäntänne ja sielujanne elkääkä pelkillä himoilla sitä tuhotko. Mulla on omat himot mut se tuntuu aina väärälle mut en pääse irti vaikka kuinka yritän. Mut sielun varjelus on tärkeintä maailmassa silloin ehkä voi löytää puhtaan rakkauden ja on täysin alasti kaikkinensa eikä anna koskaan valheen kuvaa. Valhe on pahuutta. Valhe johon minä olen niin kauan sortunut. Elkäö saastuttako sielujanne koska teitä odottaa paratiisi jossa pimeyttä ei ole enään oleva
 
vierailija
KatsoJeesukseen 14.9.2015 20:45

Kannattaa varata työvaatteet sängyn viereen, jotta pääsee aamulla reippaasti työhönsä. Tulevatkin sukupolvet joutuvat valmistautumaan töihin lähtöön.

Hyvä on varata myös aikaa hetki lukea Raamattua, mutta jos olet aamu-uninen, jätä se iltahetkeen.

Rukoukseen on hyvä varata aikaa ja pyytää ennenkaikkea siunausta alkavalle päivälle, jotta voi rohkeasti kohdata päivän haasteet, mitä ikinä päivä tuokin tullessaan.

Sitten kun tulet eläkeikään esim. viidenkymmenen vuoden päästä, huolehdi siitä, että sinulla on mielekästä tekemistä, jotta eläkeaikasi on mielekästä ja innostavaa.

Tee tarvittaessa testamenttisi ja järjestä asiasi valmiiksi, kun tiedät, että terveytesi alkaa heiketä ja elinaikasi ei ole enää kovin pitkä.

Sinä joka nyt elät, olit nuori tai vanhempi, saat elää koko elämäsi ja siirtyä sitten aikanaan kuoleman kautta Jeesuksen tykö. Opiskele, tee työtä, perusta perhe ja aikanaan sinusta voi tulla isoisoisä ja voit ilota lastesi lasten lapsista. Kiitä Jeesusta, että hän on sinun pelastajasi ja johdattajasi.

Tällä tavalla voit siis valmistautua tuleviin päiviin, vuosiin ja vuosikymmeniin.

Jumalan aikataulut ovat erilaisia kuin ihmisten aikataulut. Raamatussa on paljon profeetallisia tapahtumia, joiden pitää ensin tapahtua, ennenkuin ollaan siellä vaiheessa, kun pakkosiirtolaisuudesta palaava Israelin kansa rakentaa uudelleen Jumalan temppelin ja aloittaa uhritoimitukset. Israelin luopumuksessa elävä kansa karkoitetaan vielä kerran ja vasta sitten aikanaan Jumala kokoaa heistä takaisin kansan, joka on halukas palvelemaan Jumalaa.

Jumalan silmissä aika on lyhyt, mutta ihmisen ajassa aika on pitkä, sukupolvet tulevat ja sukupolvet menevät ennenkuin tullaan niihin tapahtumiin, joista Ilmestyskirja 6 luvusta alkaen kertoo.

Kun sinä tutustut kaikkiin Raamatun profetioihin uskollisesti ja alat rakentaa niistä tuota Jumalan suurta suunnitelmaa, sinäkin ymmärrät, että monet puhujat ja kirjoittajat ovat puhuneet ja kirjoittaneet omiaan, vaikka ovat ehkä sen tehneet parhaan ymmärryksensä mukaan. Raamatun profeetallisen sanan tutkiminen kestää vuosikymmeniä, sitten sinä käsität, mitä kaikkea Jumalan tulevien aikojen salaisuutta sinne onkaan kätketty.

Siunausta sinun työhösi, elämääsi, vapaa-aikaasi, etsi oma Jumalan tehtäväsi ja kutsusi ja toimi sen mukaan, odota kärsivällisesti Jumalan edessä, kyllä hän sinulle kertoo aikanaan, mitä hän sinulta odottaa. Sinä saat palvella Jeesusta - Jeesukseen katso, hän sinua johdattaa ja saat kokea sisäistä rauhaa ja iloa ja erottaa valheet totuudesta ja saat palvella Jeesusta koko elämäsi ajan ja siirtyä kuoleman kautta aikanaan hänen luokseen.

Ole turvallisella mielellä, hän sinua tukee, kantaa ja rohkaisee, hän on sinun kanssasi
 
vierailija
Miks syytät jumalaa nykyajan sekopää-maailmasta jonka saatanaan uskovat raha-eliitit on luoneet ja tehnet sinustakin epänöyrän röyhkeilijän?

Jumala on antanut pelastuksen jokaiselle- ja ei tartte kun Jesuksen sanaa lukea Joh Matt lUUK Mark ILOSANOMISTA RAAMATUSTA.

Katekismus= Kristillisyyden käsikirja, sen Opetuspuhetta,neuvontaa tai opetusta tarkottanut nimi katēkhéō, alkuperä tulee sanoista
κατά (katá, “alas”) + ἠχέω (ēkhéō, “kuulua, kaikua”).
Katekeetta?
 

Yhteistyössä