Jeesatkaa nyt vähän, tosi vaikea tilanne....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tilanne on tämä: mun mies on 'Matin' työkaveri. Matin vaimo on 'Maija' ja mä olen hänen ystävänsä. Nähdään perheittään ja vietetään aikaa yhdessä.

Maija on mulle epäillyt, että miehensä pettää häntä, mutta toisaalta 'Matti' on ihan sairaan mustasukkainen Maijasta. Ja haukkuu välillä huoraksi, jne, LASTEN kuullen! Mun mielestä Matissa on narsistisia piirteitä(oma isäni on narsisti) ja samalta vaikuttaa, aina oikeassa jne...

Mieheni ja Matti käy välillä yhdessä ravintoloissa. Mieheni on kertonut, että nähdessään jonkun vetävän näköisen mimmin lähtee Matilta sormus sormesta aika pikaseen. Sitä mieheni ei kertonut onko jutut joskus mennyt tanssimista, yms pidemmälle, vai tietääkö hän edes niistä?

Pitäsikö mun sanoa Maijalle noista jutuista? Siinä voi vaan olla sellainen tilanne, jos Matti saa tietää, että mieheni on mulle puhunut ja minä eteenpäin saa mun mies kenkää töistään :( ja sitä mä en halua...

No jos ei mitään varmaa faktaa ole pettämisestä, niin olisin tuossa tilanteessa hiljaa. Vaikka sitä varmasti haluaisi olla ystävälleen rehellinen, mutta onko kuitenkaan järkeä miehen työpaikan uhalla kertoa jotain, mistä itsekään ei ole varma?

Yleensä ihmiset jotka pettävät ovat tosi mustasukkaisia. Ei tarvii olla narsisti...

Mä oikeasti antaisin vaan kaverisuhteen "mattiin" ja "maijaan" hiipua. Mä en itseni tai perheeni kustannuksella lähtisi leikkimään ja kertomaan maijalle mitä ravintolailtoina tapahtuu.. Myöskään en tykkäisi että ukko enää kävisi ravintoiloissa tuon matin kanssa, koska toisaalta jos jotain pettämistä tms. näkee tapahtuvan aiheuttaa se nimenomaan tuon tunteen "pitäisikö kertoa"...

Eri asia jos kyse olisi jostain sydänystäväpariskunnasta, silloin varmaankin kertoisin maijalle.. Mutta sen verran olen itsekäs että tuossa tapauksessa olisin hiljaa ja vähentäisin kanssakäymistä..

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Yleensä ihmiset jotka pettävät ovat tosi mustasukkaisia. Ei tarvii olla narsisti...

Mä oikeasti antaisin vaan kaverisuhteen "mattiin" ja "maijaan" hiipua. Mä en itseni tai perheeni kustannuksella lähtisi leikkimään ja kertomaan maijalle mitä ravintolailtoina tapahtuu.. Myöskään en tykkäisi että ukko enää kävisi ravintoiloissa tuon matin kanssa, koska toisaalta jos jotain pettämistä tms. näkee tapahtuvan aiheuttaa se nimenomaan tuon tunteen "pitäisikö kertoa"...

Eri asia jos kyse olisi jostain sydänystäväpariskunnasta, silloin varmaankin kertoisin maijalle.. Mutta sen verran olen itsekäs että tuossa tapauksessa olisin hiljaa ja vähentäisin kanssakäymistä..

Tuo mitä kerroin on vain pieni pisara meressä... Narsisti se äijä on eikä muuksi muutu... En ihan kaikkee viitsi täällä kertoa...

No ei ole järkeä kertoa sellaista mistä en voi olla varma. Mutta tuntuu niin pahalta toisen puolesta, kun kuitenkin jotain taka-ajatusta on, jos kerran sormuskin pitä pois sormesta ottaa... Mä haluaisin tietää, jos mieheni tekisi niin, mutta kai mä voin aina vedota mieheni työpaikan säilymiseen, että pelkäsin hänen muuten menettävän sen...

Yhteistyössä