Olen tatuoitu jätkä!
kaikkee chillii ja epächillii mahtuu mukaan chillailin perjantain frendin kaa, lauantai oli sit himaboustailuu, kunnes: meitsi sheivaili boolssei saunan jälkeen, ja rupesin kokeilee et vähä ku kolmas boolssi joku patti säkeis meitsi alkaa karjuu hädässä, et joku syöpä iskee, mutsi alko tietty vetää kauheet kilareita ja lähettii kaahaa sairaalaan päivystykseen, mutsi tyylii otti sakot ku kaahas hana tiskis no, ei hädist, lekuri totes et se on joku tyylii talikotilo tjsp joka voi sulaa sielt tai sit jää sellanen patti (yäääk jos jää) vähä oli noloo ku joku tuntematon äijä kokeilee mun boolssei siel sairaalas, olin tyylii iha punanen
no käskin mutsin heittää mut insta mun frendille, sanoin frendille et olin tyylii kuoleman porteilla, nyt kreisibailataan no meni koko yö siin, semi dokailuu ja tanssittiin koko yö, obv en voinu mennä himaan aamusta ja mutsi oli tosi ärjyvänä kun olin luvannu jeesaa duunaa jotai kakkuja yhteen sen settiin, no mutsi rauhottu kun kelas et meitsi oli eka edellisenä iltana vartin sisään saanu about kuolemantuomion, ja siitä about tunnin sisään tavallaan uudelleensyntymän tai jonku pelastuksen emt. no, mitä mä voin sanoo, mun life on ku koripallo, pomppii tosi rajusti ylös ja alas itsestään, ja välil menee sukkana holee.
Olen tatuoitu jätkä!
no käskin mutsin heittää mut insta mun frendille, sanoin frendille et olin tyylii kuoleman porteilla, nyt kreisibailataan no meni koko yö siin, semi dokailuu ja tanssittiin koko yö, obv en voinu mennä himaan aamusta ja mutsi oli tosi ärjyvänä kun olin luvannu jeesaa duunaa jotai kakkuja yhteen sen settiin, no mutsi rauhottu kun kelas et meitsi oli eka edellisenä iltana vartin sisään saanu about kuolemantuomion, ja siitä about tunnin sisään tavallaan uudelleensyntymän tai jonku pelastuksen emt. no, mitä mä voin sanoo, mun life on ku koripallo, pomppii tosi rajusti ylös ja alas itsestään, ja välil menee sukkana holee.
Olen tatuoitu jätkä!