Mulla kans,kyllä se vois voittaa :flower:Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Whateeveeeeerrr...
Mulla on nykyään Ansku ykkönen
Ei se ällö voita se on ihan varma! Meikäläisen kännykästä ainakin lähtee niin paljon miinusta jos siltä alkaa näyttää!Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:tero voittaa
multa lähtee plussaa jos sikseen tuleeAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei se ällö voita se on ihan varma! Meikäläisen kännykästä ainakin lähtee niin paljon miinusta jos siltä alkaa näyttää!Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:tero voittaa
Ihan sama mutta ei se voita! YÖKS MIKÄ TYYPPI!Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:multa lähtee plussaa jos sikseen tuleeAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei se ällö voita se on ihan varma! Meikäläisen kännykästä ainakin lähtee niin paljon miinusta jos siltä alkaa näyttää!Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:tero voittaa
voittaa..voittaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan sama mutta ei se voita! YÖKS MIKÄ TYYPPI!Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:multa lähtee plussaa jos sikseen tuleeAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei se ällö voita se on ihan varma! Meikäläisen kännykästä ainakin lähtee niin paljon miinusta jos siltä alkaa näyttää!Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:tero voittaa
Jepulis.Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:Mulla kans,kyllä se vois voittaa :flower:Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Whateeveeeeerrr...
Mulla on nykyään Ansku ykkönen
Ei voita ANNIINA VOITTAA Valmistaudu siihenAlkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:voittaa..voittaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan sama mutta ei se voita! YÖKS MIKÄ TYYPPI!Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:multa lähtee plussaa jos sikseen tuleeAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei se ällö voita se on ihan varma! Meikäläisen kännykästä ainakin lähtee niin paljon miinusta jos siltä alkaa näyttää!Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:tero voittaa
No, ei todellakaan. Anna olis saanut lähteä Cheryllin tilalla, hyvä että nyt saatiin ulos. Tero voittaa.Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:JEEEEEEEEE! Ja Anna olis saanu jäädä Teron tilalle.
SE EI todellakaan tule olemaan Tero joka voittaa!! Ootteks te ihan ääliöitä joka toivoo sen voittoa sori!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No, ei todellakaan. Anna olis saanut lähteä Cheryllin tilalla, hyvä että nyt saatiin ulos. Tero voittaa.Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:JEEEEEEEEE! Ja Anna olis saanu jäädä Teron tilalle.
Johankin on alkuperäinen ja anniina on ollut vain 19 vähmmän noita talossa! Talosta on jo ajat sitten lähtenyt ne joille se voitto ois voinut olla mahdollista ja ainoa joka tuol sen antsaitsis on Anniina tai johan jos ei anniina. mut missään nimessä tero ei saa voittaa. Se on pitänyt sitä omaa paskasta peliä kokoajan!Alkuperäinen kirjoittaja rapu:kyllä soisin voiton alkuperäiselle asukkaalle ja paljon ei ole vaihtoehtoja eli se on tero