mistä ostit?paljo makso? mä kanssa oon aatellu et jumppavideo ois kiva,samaa ongelmaa tahtoo olla ettei minnekkään kerkee..Alkuperäinen kirjoittaja 12.06.2005 klo 21:08 jojo kirjoitti:Joo aika niukalla ruokavaliolla ja ostin jumppavideon! nii ja tietty joutusin luopumaan herkuista nyyyh!!!no on tää sen arvosta!
muuten toi jumppavideo on hyvä kun ei mulla oo kahden lapsen äitinä aikaa käydä jumpas tai ei ollu sopivii verkkarei salille tai ei tuu lähdetty muuten vaan seli seli ni nyt voi ihan rauhas jumpata pää punasena kotona
niin,saa ihan rauhassa tosiaan kotona suomiverkkareilla jumpata ja ei haittaa vaik ois persuus ratkennu..Alkuperäinen kirjoittaja 12.06.2005 klo 21:37 Rianna kirjoitti:Mul on mariannen aerobick 3. siinä fat burning jumppa 1&2 ja super body jumppa.maksoi mulle 14.95...tilasin yhest kerhost.
suosittelen lämpimästi..muuten kirjastostakin saa lainattua jumppavideoita ..sekin etu kotijumpas ettei tarvi aatella mitä muut huippureenatut ihmiset ajattelee ku mie norsu en pysy tahdis ja tosiaan verkkarit on joltai 80-luvulta