Nyt olis kaikille lapsille hoitopaikat! Tänään varmistui vielä kahden nuorimmaisen ja saatiin sieltä mistä halusinkin
Nyt sit olis edessä se suurin päätös... haenko töitä ihan tosissaan vai olenko vielä vuoden kotosalla kunnes nuorin täyttää kolme?
Ainakin laitan tämänhetkiselle pomolle viestiä ja mainitsen et pystyisin kokopäivätyöhön syksyllä kun siitä oli jo aikaisemmin puhetta... käyn siis viikonlopputyössä.
Kyllähän se taitaa olla plusmiinusnolla rahallisesti mun töihin meno?
Kun lapsia on 4, 1 koululainen ( iltapäiväkerhomaksu ) 1 eskarilainen ( iltapäivähoitomaksu ) ja 2 kokopäiväistä tarhalaista. ja sit vielä
sairaspoissaolot päälle... en taida mikään ihanteellisin työntekijäkään olla?
Mut sit toisaalta... voi vitsi et jännittää =)
Mun elämäntilanne on kyl niin auki ku voi vaan olla. Haluaisin vielä yhden vauvankin.... olenko epäreilu kaikkia kohtaa jos edelleen jatkan vauvan yritystä ja pistän muksut hoitoon ja jos pääsen töihin ja tulen raskaaksi niin mitähän pomo siihen sanoo.... :snotty:
Nyt sit olis edessä se suurin päätös... haenko töitä ihan tosissaan vai olenko vielä vuoden kotosalla kunnes nuorin täyttää kolme?
Ainakin laitan tämänhetkiselle pomolle viestiä ja mainitsen et pystyisin kokopäivätyöhön syksyllä kun siitä oli jo aikaisemmin puhetta... käyn siis viikonlopputyössä.
Kyllähän se taitaa olla plusmiinusnolla rahallisesti mun töihin meno?
sairaspoissaolot päälle... en taida mikään ihanteellisin työntekijäkään olla?
Mut sit toisaalta... voi vitsi et jännittää =)
Mun elämäntilanne on kyl niin auki ku voi vaan olla. Haluaisin vielä yhden vauvankin.... olenko epäreilu kaikkia kohtaa jos edelleen jatkan vauvan yritystä ja pistän muksut hoitoon ja jos pääsen töihin ja tulen raskaaksi niin mitähän pomo siihen sanoo.... :snotty: