jeee on mulla sit ihana ja huolehtiva mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja =)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

=)

Vieras
ja paskat.. oon kipee ja pyysin et käyttäskö mua kaupalla ku sattuu lihaksiin ja kävely vaikeeta ni tokas vaan et ei kun pitää viedä äiti kaupalle..
millon miehiltä katkee napanuora äitiinsä? olkoon sit syömättä mut kai se mami vaavinsa ruokii prkl

Miksi sinun pitää lähteä kauppaan? Käske miestä hoitamaan omat ostoksenne samalla. Eikö se ole sinullekin helpompaa? Mutta joo on toki omituinen asenne äitiinsä.

no eikö se mies voi teille samalla ruuat ostaa kun äitiään kaupalla käyttää...
istuuko se vaan kaupan edessä autossaan ja pyörittää peukaloitaan, katsoo sit ikkunasta kun vaimo kipeenä kävelee auton ohi kauppaan.....

ööö... Jos kerran on menossa kaupalle, niin miksei tee teidän ostoksia. Ja muutenkin jos oot kipee, niin miksi lähtisit kauppaan ollenkaan, voihan mies sen hoitaa, vaikkei äitiään olisikaan viemässä?

no en kuulemma mahu kyytiin lapsemme kanssa kun auto on täynnä kamaa ja pitää äipän mikro palauttaa gigantiin..
en halua et se käy kaupas kun ei koskaan tuo sitä mitä pitää vaikka listan sille antasinkin..

no sit kyllä saat osittain syyttää itseäs ettet miehees tuon vertaa luota, mitä sit jos jotain puuttuu listasta, kunhan suurin osa on oikein.
pitääkö kaikki hommat haalia itselleen silloinkin kun on kipeä.
jospa se mies "oppisi" joskus kaupassa käymään kun päästäisit sen...
ei kaupoilla käyminen mitään ydinfysiikkaa ole...

Alkuperäinen kirjoittaja winhis:
Mitä epänormaalia siinä on , jos mies auttaa äitiään?

tuota mäkin mietin, jos mies on kerran äidilleen luvannut olla kuskina, niin mies se on jos sanansa pitää.
outoa on se, ettei mies voi samalla hoitaa perheen kauppa-asioita. (jos se ongelma nyt onkin tuo vaimo joka ei luota miehen taitoon ostaa maitoa ja leipää...)

Alkuperäinen kirjoittaja ihantosi:
no eikö se mies voi teille samalla ruuat ostaa kun äitiään kaupalla käyttää...
istuuko se vaan kaupan edessä autossaan ja pyörittää peukaloitaan, katsoo sit ikkunasta kun vaimo kipeenä kävelee auton ohi kauppaan.....

Alkuperäinen kirjoittaja ihantosi:
tai oikeesti, etkö sä mahdu auton kyytiin samalla reissulla kun se äitiään siellä käyttää

Peesi molempiin!

Yhteistyössä