JEE!!!!!

Viiho
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.09.2006 klo 18:50 äiti kirjoitti:
Viikko Nutriletteä ja salaatteja tullut syötyä, -2,4kg lähtenyt. Nestettähän se suurinosa, mutta nyt on tosi kova motivaatio päällä! Ja ensi viikko jatkuu Nutriletellä =)

Mitä olet tykännyt Nutrilettejä käyttää? Onko hintavia? Minä olen tossa elokuun yrittänyt alottaa "paremman elämän" = herkuttelu vähemmälle. :D Tulosta ei juuri synny ja tulee sorruttuakin herkkuihin tämän tästä :/ Ja motivaatio on ihan nolla! Ajattelin et pitäskö aloitella jollain laihdutustuotteella et pääsis alkuun, ja sais tulosta niin jospa sitä motivaatiotakin sitten löytys :p

Viiho harmaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2006 klo 10:51 Taivaavuohi kirjoitti:
Minä olen 8 viikkoa ollut painonvartijoiden ohjelmalla ja 15,5 kg on lähtenyt.

Siis toihan on tosi hienosti! :D
Mä olen itsekin joskus laskenut pisteitä. Mulla on se painonvartijat romppu ja on se kirjakin jossa pisteet (vanha tosin).
Ootko sä tuntenu hankalaksi ton pisteiden laskun? (no et varmaan kun noin hyvin paino tippunut :LOL: ) Kun mulla ahistaa ajatus et pitäs käydä koneelle jatkuvasti laittaan pisteet, saatikka miettii paljon mistäkin. Kai tota pisteilyäkin pitäs kuitenki alkaa harkitseen, kun mä tiedän et se kyllä toimii... oon vaan vissiin laiska... :ashamed:

Vautsi Taivaanvuohi, tuohan on tosi hienosti :D Oon vähän kade..Mä oon monesti yrittäny pv:n pisteillä ( mulla oli se romppu), mut aina tulee repsahdus...Nyt olis pakko koettaa kunnolla!!
Harrastatko liikuntaa minkä verran kun olet noin hienot tulokset saanu?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2006 klo 10:26 Viiho kirjoitti:
\
Viikko Nutriletteä ja salaatteja tullut syötyä, -2,4kg lähtenyt. Nestettähän se suurinosa, mutta nyt on tosi kova motivaatio päällä! Ja ensi viikko jatkuu Nutriletellä =)

Mitä olet tykännyt Nutrilettejä käyttää? Onko hintavia? Minä olen tossa elokuun yrittänyt alottaa "paremman elämän" = herkuttelu vähemmälle. :D Tulosta ei juuri synny ja tulee sorruttuakin herkkuihin tämän tästä :/ Ja motivaatio on ihan nolla! Ajattelin et pitäskö aloitella jollain laihdutustuotteella et pääsis alkuun, ja sais tulosta niin jospa sitä motivaatiotakin sitten löytys :p
Mulle on ollut tosi helppo olla Nutriletellä, vaikka teenkin melko raskasta fyysistä työtä kolmivuorossa. Aamulla juon nutrilett pirtelön, lounaaksi joko nutrilett patukka tai kana/tonnikalasalaattia. Välipalaksi omena/banaani tai joku hedelmä. Päivälliseksi salaatti/nutrilett patukka riippuen olenko lounaaksi syönyt mitä. Iltapalaksi otan nutrilett kanakeiton tai ruisleivän paprikalla.
Mulle sopiva juttu, motivaatio pysyy hyvin yllä, kun tuloksiakin tulee nopeesti. Ja ihanaa kohta mahdun entisiin vaatteisiin B)
Hinta 2 patukkaa n. 4euroa. Keitot ja pirtelöt riippuen kaupasta 15 pussia 20-25euroa, eli ei mitenkään kamalan kallista.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2006 klo 10:26 Viiho kirjoitti:
\

Mulle on ollut tosi helppo olla Nutriletellä, vaikka teenkin melko raskasta fyysistä työtä kolmivuorossa. Aamulla juon nutrilett pirtelön, lounaaksi joko nutrilett patukka tai kana/tonnikalasalaattia. Välipalaksi omena/banaani tai joku hedelmä. Päivälliseksi salaatti/nutrilett patukka riippuen olenko lounaaksi syönyt mitä. Iltapalaksi otan nutrilett kanakeiton tai ruisleivän paprikalla.
Mulle sopiva juttu, motivaatio pysyy hyvin yllä, kun tuloksiakin tulee nopeesti. Ja ihanaa kohta mahdun entisiin vaatteisiin B)
Hinta 2 patukkaa n. 4euroa. Keitot ja pirtelöt riippuen kaupasta 15 pussia 20-25euroa, eli ei mitenkään kamalan kallista.

Greene
Mä olen saanut tämän vuoden puolella -10kg pois ihan vaan liikkumalla ja terveellä ruokavaliolla =) Nyt ollaankin sitten samoissa mitoissa, kuin ennen lapsia.
Mä vierastan noita nutrilett-jutskia, en vain osaa käyttää ;)

Onnea kaikille tippuneista kiloista ja tsemppiä :wave: :flower: =)

heippa.

mä olen laihtunut 10 kk aikana melkein 30kg liikun joka päivä poikani kanssa yli 10km koska kaupunkiin on matkaa menopaluu 14km ja autoa ei ole päivisin käytössä. teen vatsalihaksia 2-3 kertaa viikossa ja kohta alotan joogan.niin ja syön säännöllisesti 3 kertaa päivässä ja terveellisesti kerran viikossa karkki päivä. painoin 47kg kun rupesin odottaa poikaani ja melkein 77kg ku lähin synnyttää.nyt painan 54kg ja 4kg pitäis vielä saada pois.

tsemppiä kaikille=)

Yhteistyössä