Jee saatiin tuettu loma turkkiin :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "anmai"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"anmai"

Vieras
Kiitos sosiaalitoimisto tästä mahtavasta asiasta. Päästään vihdoin lomalle <3
Pitäiskö laittaa kiitos ihan lehteen vai riittääkö jos henk. koht soitan ja kiitän?

No voi v*ttu. Kyllä nyt v*tuttaa, kun me ei olla sossun asiakkaita. Jos mä nyt äkkiä ilmoittautuisin sinne, niin oiskohan niillä vielä joitakin lomia jäljellä? Tai jos joku vaikka peruttais oman lomansa, niin voitaiskohan me sitten päästä?

:laugh:

Mä hoidan sut sinne. Sanon, että mun yks siskopuoli, sen nyksä ja pennut lähtee myös. Niillä on vaikeaa ja lapset on aliravittuja. Lähettekö?

Vau, toihan on kiva juttu. Turkki on mun mielestä kiva, vaikka aika kuuma. Naisena siellä oli ihan miellyttävää johonkin egyptiin verrattuna. Vapaa ilmapiiri eikä tarvinnut pelätä.

Mukavaa lomaa!

Hei haloo!
Ei sossu tue ulkomaan matkoja,elkää nyt olko tyhmiä ja uskoko kaikkee soopaa mitä tänne kirjoitetaan.
Sieltä ei heru rahaa ulkomaille,kun ei saa apua edes oikeessa hädässä olevat.
Itse olen 3 lapsen yh äiti,ihan työssä käyvä ja pitkään säästäneenä pääsemme lähtemään turkin lämpöön kahden viikon kuluttua ja ihan itse maksettu loma:)

[QUOTE="vieras";28384131]Mä hoidan sut sinne. Sanon, että mun yks siskopuoli, sen nyksä ja pennut lähtee myös. Niillä on vaikeaa ja lapset on aliravittuja. Lähettekö?[/QUOTE]

Ollaan NIIN messissä!

[QUOTE="höpöhöpö";28384208]Hei haloo!
Ei sossu tue ulkomaan matkoja,elkää nyt olko tyhmiä ja uskoko kaikkee soopaa mitä tänne kirjoitetaan.
Sieltä ei heru rahaa ulkomaille,kun ei saa apua edes oikeessa hädässä olevat.
Itse olen 3 lapsen yh äiti,ihan työssä käyvä ja pitkään säästäneenä pääsemme lähtemään turkin lämpöön kahden viikon kuluttua ja ihan itse maksettu loma:)[/QUOTE]
Mä ku uskoin! En tiennyt ku en oo itte asioinut moneen vuoteen. Aattelin että ihana juttu jos lomiinkin saa avustusta.

[QUOTE="vieras";28384411]Saa niihin kun syynä on joku sairaus kuten pälvikalju tai atooppinen iho. Tietty lääkärintodistus pitää asiasta olla.[/QUOTE]

Ihotautiliitto järjestää näitä tuettuja lomia, minusta niillä oli viime vuonna joku RAY:n rahoittama matka Kanarialle. Aika kallis oli kyllä vielä se omakustannehinta mitä jäi itselle maksettavaa.

Katsoin esitettä siis ihotautien poliklinikan seinältä, siellä oli mainos matkasta johon olisi voinut hakea avustusta.

Yhteistyössä