Jee! Rahat kasassa vatsan korjausta ja rintojen kohotusta varten:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hehkuttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hehkuttaja

Vieras
VIhdoinkin mä voin taas olla oma itseni:) Ei mee kauan. Mä olen vasta 29 ja rintani ja vatsani ovat ihan mummo-osastoa. Raskausaikana repsahtivat jostain kumman syytä, vaikka muuten olen hyvässä kunnossa. Ajattelin, että paranee ajan myötä, mutta mihinkäs löysä nahka lähtisi.

Poika on nyt 2v ja ihan yhtä kamalassa kunnossa mun kroppa noilta osin. Vannoin palatessani töihin, että nyt alkoi armoton säästäminen ja nyt sitten ois rahat kasassa ja leikkauspäivä sovittu! Olen aika onnellinen.

No minä pistäisin ne rahat ennemmin punttisalille ja hankkisin vähän lihaksia niihin rintoihin ja vatsaan. Vähemmän arpia ja kipua, eikä tartte edes kaikkia rahoja käyttää, loppurahoilla voi sitten mennä vuoden päästä uudella kropalla vaikka reissuun.

[QUOTE="vieras";23003263]No minä pistäisin ne rahat ennemmin punttisalille ja hankkisin vähän lihaksia niihin rintoihin ja vatsaan. Vähemmän arpia ja kipua, eikä tartte edes kaikkia rahoja käyttää, loppurahoilla voi sitten mennä vuoden päästä uudella kropalla vaikka reissuun.[/QUOTE]

Oot vaan kade, mihin se löysä nahka siltikään menee vaikka siellä oiskin lihaksia alla? Ap:lle onnea tavoitteen saavuttamisesta, mä haaveilen samasta operaatiosta. :)

[QUOTE="vieras";23003263]No minä pistäisin ne rahat ennemmin punttisalille ja hankkisin vähän lihaksia niihin rintoihin ja vatsaan. Vähemmän arpia ja kipua, eikä tartte edes kaikkia rahoja käyttää, loppurahoilla voi sitten mennä vuoden päästä uudella kropalla vaikka reissuun.[/QUOTE]

Voi kuule, rahaa on pistettty jo useamman vuoden ajan rahaa punttisalille ja olen hyvässä kunnossa. Mun elämäntapaan on kuulunut ennen lasta ja nyt lapsen jälkeenkin säännöllinen sali, mutta ikävä kyllä mikään lihas ei poista löysää nahkaa;)

Mun ei tarvii kerätä ku 100e,sillä pääsen leikkaukseen ja sairaalalta kotiin.
Hassua,,mut onpa jotain hyötyä nuista riippanoista,pääsee tässä asias halvalla.

Yhteistyössä