Minä pesen aina saippualla naamani, koska sillä saa meikit pois naamasta. Ärsyttää hinkuttaa näillä meikinpoistoaineilla, kun aina naama mustana saa tulla suihkusta pihalle vaikka on tahkonnut ja tahkonnut moneen kertaan naamaansa. Ja olen testannut sen seitsemääkymmentä eri sorttia.Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Siis tuohan on ihan suihkugeeliä, eli siinä on saippuaa. Eipä tulisi mieleeni pestä kasvoja päivittäin saippualla.
Juu en oo edustaja. Ihan tavan ostaja. Tilasin tuon "hetken mielijohteesta", oli kauniin väristä =DAlkuperäinen kirjoittaja narsissi:Tehosiko tosiaan, ettei ole dermoshopin "tuote-edustaja" mainostamassa hyviä tuotteitaan?
Jos on oikeasti hyvä, niin täytyy varmaan testata.
Kauanko meni, ennenkuin sait kaikki mustapäät pois?
Montako putelia jouduit ostamaan?
Tuoteselosteessahan sanottiin, että on kevyesti kuoriva tuote ja sopii siksi päivittäiseen käyttöön.Alkuperäinen kirjoittaja vv:Siis oikeasti KUORINTAgeeliä joka päivä? Kuulostaa rankalta iholle. Ja mulla on mustapäitä kanssa ihan kamalasti, en ehkä uskaltaisi kuoria noin useasti kuitenkaan.
Aivan, tuon tekstin vuoksi usktaltauduin käyttämään päivittäin ja mun iho ei oo koskaan ollut näin hyvänä =)Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:Tuoteselosteessahan sanottiin, että on kevyesti kuoriva tuote ja sopii siksi päivittäiseen käyttöön.Alkuperäinen kirjoittaja vv:Siis oikeasti KUORINTAgeeliä joka päivä? Kuulostaa rankalta iholle. Ja mulla on mustapäitä kanssa ihan kamalasti, en ehkä uskaltaisi kuoria noin useasti kuitenkaan.
Lumenen Sensitive touch-sarjasta: Hellävarainen kasvovesi ja rauhoittava päivävoide. Mulla hieman couperosaa ja kuivahko iho. Näillä tuotteilla sain couperosan niin hyväksi, ettei meikkivoidetta tarvitse aina olla laittamassa (norm. punaisen kirjava naama)Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:ap:
Mitä kasvovetta ja kosteusvoidetta käytit tuon kuorintageelin lisäksi?
Itse olen taas niin epätoivoinen omien mustapäideni kanssa, että haluaisin nimenomaan kosmetologille joka osaa auttaa varmasti parhaiten asiaan.Alkuperäinen kirjoittaja vv:Tarttee minunkin sitten kokeilla. Olen nimittäin aika epätoivoinen jo, ja kosmetologille en hirveästi halua mennä (koska mua harmittaa ja hävettää oman ihon huono kunto).