Jee, pääsin viimeinkin eroon mustapäistä =DD

• Viestiketjun aloittaja pieni ilo
  • Ensimmäinen viesti
ap
Dermoshopista tilasin vadelmakuorintageeliä ja sillä joka päivä olen kasvot pessy nukkumaan mennessä+kasvovesi+rasva. Ja tuo ainoa kuorintavoide joka tehonnut mun mustapäihin =D Olen eräänkin putelin kokeillut. Ja tosiaan jo parin pesukerran jälkeen ero oli Huomattava =)

Tässä vielä linkki tuotteeseen

http://www.dermoshop.com/product.asp?id=12108&page=2&group=body&purpose=clean

Tehosiko tosiaan, ettei ole dermoshopin "tuote-edustaja" mainostamassa hyviä tuotteitaan? :whistle:

Jos on oikeasti hyvä, niin täytyy varmaan testata.

Kauanko meni, ennenkuin sait kaikki mustapäät pois?
Montako putelia jouduit ostamaan?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Siis tuohan on ihan suihkugeeliä, eli siinä on saippuaa. Eipä tulisi mieleeni pestä kasvoja päivittäin saippualla.
Minä pesen aina saippualla naamani, koska sillä saa meikit pois naamasta. Ärsyttää hinkuttaa näillä meikinpoistoaineilla, kun aina naama mustana saa tulla suihkusta pihalle vaikka on tahkonnut ja tahkonnut moneen kertaan naamaansa. Ja olen testannut sen seitsemääkymmentä eri sorttia.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Tehosiko tosiaan, ettei ole dermoshopin "tuote-edustaja" mainostamassa hyviä tuotteitaan? :whistle:

Jos on oikeasti hyvä, niin täytyy varmaan testata.

Kauanko meni, ennenkuin sait kaikki mustapäät pois?
Montako putelia jouduit ostamaan?
Juu en oo edustaja. Ihan tavan ostaja. Tilasin tuon "hetken mielijohteesta", oli kauniin väristä =D

Parin pesukerran jälkeen ero oli jo huomattava, käytin joka päivä. Mutta kokonaan pääsin eroon noin muutamassa viikossa. Oisko 2-3vkoa mennyt. Mutta sen huomasin, että jos jätät käyttämättä sitä viikonki niin mustapäät tuli mulla ainakin takas. Nykyään käytän tuotetta satunnaisesti, joka kolmas päivä kuitenkin vähintään. Ja ihka ensimmäinen puteli edelleen menossa. On todella riittoisa tuote.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Siis oikeasti KUORINTAgeeliä joka päivä? Kuulostaa rankalta iholle. Ja mulla on mustapäitä kanssa ihan kamalasti, en ehkä uskaltaisi kuoria noin useasti kuitenkaan.
Tuoteselosteessahan sanottiin, että on kevyesti kuoriva tuote ja sopii siksi päivittäiseen käyttöön.

ap
Siis oikeasti KUORINTAgeeliä joka päivä? Kuulostaa rankalta iholle. Ja mulla on mustapäitä kanssa ihan kamalasti, en ehkä uskaltaisi kuoria noin useasti kuitenkaan.
Tuoteselosteessahan sanottiin, että on kevyesti kuoriva tuote ja sopii siksi päivittäiseen käyttöön.
Aivan, tuon tekstin vuoksi usktaltauduin käyttämään päivittäin ja mun iho ei oo koskaan ollut näin hyvänä =)

tausta
Laittakaas muutkin vinkkejä mustapäitten poistoon!! Eilen sokkarilla pyörittelin lancomen kuorinta-ainetta (hinta lähes 40 egee), illemmalla googletin apteekista saatavaa basiron-voidetta. Mäkin haluun eroon noista ällötyksistä!! Jonkin purnukan aion tänään ostaa kokeiluun. Mua epäilyttää kuoria naamaa vartalonkuorinta-aineella (dermo).

ap
ap:
Mitä kasvovetta ja kosteusvoidetta käytit tuon kuorintageelin lisäksi?
Lumenen Sensitive touch-sarjasta: Hellävarainen kasvovesi ja rauhoittava päivävoide. Mulla hieman couperosaa ja kuivahko iho. Näillä tuotteilla sain couperosan niin hyväksi, ettei meikkivoidetta tarvitse aina olla laittamassa (norm. punaisen kirjava naama)
Tuo rasva vielä pellavasta tehty ilman mitään säilöntäaineita jne..

vv
Tarttee minunkin sitten kokeilla. Olen nimittäin aika epätoivoinen jo, ja kosmetologille en hirveästi halua mennä (koska mua harmittaa ja hävettää oman ihon huono kunto).

colose
colosen tuotteet on kans hyviä, eikä hintakaan oo kauheen paha. Mut niitä saa vaan tuote-esitteleijöiltä. Oon kans taistellu mustapäitä vastaan, mut sit olin kerran colosen kutsuilla ja ostin niitä enkä enää ikinä muita käytä. Mun iho ei oo ollu koskaan näin hyvässä kunnossa, kun nyt!!! Meikkikin kestää koko päivän hyvänä. Suosittelen!!!

Tarttee minunkin sitten kokeilla. Olen nimittäin aika epätoivoinen jo, ja kosmetologille en hirveästi halua mennä (koska mua harmittaa ja hävettää oman ihon huono kunto).
Itse olen taas niin epätoivoinen omien mustapäideni kanssa, että haluaisin nimenomaan kosmetologille joka osaa auttaa varmasti parhaiten asiaan.
Mutta mikäköhän hoito on sellainen, joka mustapäihin auttaa?

Pitäisi siis aikaa varata, muttei hajuakaan mikä hoito kannattaa ottaa. :/
Kerran telkassa näin ohjelman jota juonsi jasmin mäntylä. Siinä opettaja vietiin kosmetologille joka siveli kasvoihin jotain myrkkyä ja se aine nosti kaikki ihon epäpuhtaudet pintaan ja se valkoinen töhnä (tali ja lika) olikin sitten helppo pyyhkiä pois.
Tähän kiinnostaisi itsekin mennä, mutta mikä hoito tuo on nimeltään?

Yhteistyössä