JEE!!!! Pääsen ehkä vihdoinkin eroon nielurisoista (tuli aika nielu- korva- kurkkutautien poliklinikalle) JES JES JES

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voihan nielurisat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voihan nielurisat

Vieras
Oon jo 5-vuotta yrittänyt saada lähetettä tk-lääkäriltä (noin kolme kertaa varasin ajan jatkuvien nielutulehdusten, kuorsauksen ja pahanhajuisen hengityksen takia) ja aina sain ajan vaan samalle omalääkärille niin ei sitten millään suostunut laittamaan lähetettä "kun ei ole angiinoita ollut kolme vuoden sisään".

Pari kuukautta sitten kävin työpaikkalääkärillä ja hän laittoi heti lähetteen sinne ja nyt saapui postissa aika. Oon niin happy! Vaikka nyt alko pelottamaan uskallanko mahdolliseen leikkaukseen sit mennä kun pelkään ihan kamalasti kun oon lukenut kauhujuttuja miten peitteiden irtoamisen yhteydessä on suoni alkanut vuotamaan ja on ambulanssilla pitänyt lähteä uudestaan sairaalaan...

Itsellä on oireena myös kauhea kuorsaus ja pahanhajuinen hengitys. Saiskohan niillä "oireilla" jo lääkärin vakuuttuneeksi leikkauksesta? Kuorsaaminen pitää miehen hereillä ja se sit herättelee mut yön aikana useaan kertaan jotta sais itsekin nukuttua. Ja väsyneitä ollaan aamulla molemmat :(

Mut leikkaus hieman arveluttaa ja pelottaa. Ehkä siksi en ole käynyt asiaa kysymässäkään.

Yhteistyössä