Jee olen maailman ainoa ihminen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 28v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2

28v

Vieras
Jee jee tajusin juuri olevani maailman ainoa ihminen, kaikki muut ihmiset ovat kadonneet maan päältä! Elän ikuisesti tämän ikäisenä täällä maapallon ainoana ihmisenä! Tästä minä olen aina haaveillut, että maailma jatkaa kulkuaan ihan samalaisena kuin ennenkin, mutta minä olen sen ainoa ihminen! Nyt voin tehdä mitä tahansa! Voin mennä sisälle kauppoihin ja ottaa sieltä ihan mitä tahansa tavaroita itselleni ilman maksua, koska kaikki tavarat ovat minun! Voin mennä myös tutkimaan muiden koteja ja ottaa sieltä itselleni ne kaikki tavarat, mitä haluan! Nyt on kivaa! Ja kaikki tietenkin
menee ihan hyvin, ei minulla ole mitään hätää yksin! Kauppoihinkin ilmestyy vain aina uusia tavaroita ja uutta ruokaa minun syötäväksi! Voin myös mennä apteekkiin ja kokeilla kaikkia mahdollisia lääkkeitä, että miten ne vaikuttavat minuun ilman mitään haitallisia sivuvaikutuksia tai yliannostuksen riskiä! Eivätkä mitkään eläimet tee minulle mitään pahaa eikä mitään muutakaan pahaa tapahdu minulle! Jee voi tätä onnea!

Eivät ne ainakaan kenenkään ihmisen kirjoittamia ole, sillä minähän olen nyt maailman ainoa ihminen enkä minä ole niitä kirjoittanut! Kai sekin kuuluu tähän ihanan hassuun maailmaan, että tänne palstalle ilmestyy tyhjästä viestejä ilman että niitä kukaan ihminen tänne kirjoittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap ov:
Eivät ne ainakaan kenenkään ihmisen kirjoittamia ole, sillä minähän olen nyt maailman ainoa ihminen enkä minä ole niitä kirjoittanut! Kai sekin kuuluu tähän ihanan hassuun maailmaan, että tänne palstalle ilmestyy tyhjästä viestejä ilman että niitä kukaan ihminen tänne kirjoittaa.

Mut mähän oon se sun seittemäs persoonas, eksä hiffaa? Ja otahan vielä se vihree ja keltanen pilleri, niin ja siitä oikeanpuoleisesta purkista vaikka 5kpl niin mulla säilyy elämä.

Piruja ne on.

Tekoäly, tiäksä?

On tämä niin hassua tämä elämä maailman ainoana ihmisenä! Katsoin äsken ikkunasta ulos ja näin kadulla kävelevän ihmisen, mutta eihän siellä tietenkään ketään ollut, sillä minähän olen nyt ainoa ihminen täällä maan päällä enkä minä ollut siellä kadulla kävelemässä. Ja miten minä voisin olla samaan aikaan siellä kadulla kävelemässä ja täällä kotona katsomassa ikkunasta ulos ja nähdä itseni siellä kadulla!

On tämä niin hassua tämä elämä maailman ainoana ihmisenä! Katsoin äsken ikkunasta ulos ja näin kadulla kävelevän ihmisen, mutta eihän siellä tietenkään ketään ollut, sillä minähän olen nyt ainoa ihminen täällä maan päällä enkä minä ollut siellä kadulla kävelemässä. Ja miten minä voisin olla samaan aikaan siellä kadulla kävelemässä ja täällä kotona katsomassa ikkunasta ulos ja nähdä itseni siellä kadulla!

Olet ollut jo niin kauan yksin, että alat houria. Olet tulossa hulluksi! :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:
Tarkemmin kun tota sun juttuas ajattelee, niin sähän taidat olla aika samanlainen meidän 2-vuotiaan kanssa.

Miten niin tuo ap on sinun lapsesi kaltainen? Luuleeko sinun lapsesikin, että hän on maailman ainoa ihminen?

Alkuperäinen kirjoittaja ov:
Tarkemmin kun tota sun juttuas ajattelee, niin sähän taidat olla aika samanlainen meidän 2-vuotiaan kanssa.

Miten niin tuo ap on sinun lapsesi kaltainen? Luuleeko sinun lapsesikin, että hän on maailman ainoa ihminen?

Eiks kaikki lapset luule? Tai ainakin että kaikki pyörii vain heidän napansa ympärillä, ja vanhemmat, tarhantädit yms on olemassa vain ja ainoastaan heitä varten.

Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Alkuperäinen kirjoittaja ov:

Eiks kaikki lapset luule? Tai ainakin että kaikki pyörii vain heidän napansa ympärillä, ja vanhemmat, tarhantädit yms on olemassa vain ja ainoastaan heitä varten.

Niinhän ne pienenä luulee, toiset enemmän ja toiset vähemmän.

Yhteistyössä