2
28v
Vieras
Jee jee tajusin juuri olevani maailman ainoa ihminen, kaikki muut ihmiset ovat kadonneet maan päältä! Elän ikuisesti tämän ikäisenä täällä maapallon ainoana ihmisenä! Tästä minä olen aina haaveillut, että maailma jatkaa kulkuaan ihan samalaisena kuin ennenkin, mutta minä olen sen ainoa ihminen! Nyt voin tehdä mitä tahansa! Voin mennä sisälle kauppoihin ja ottaa sieltä ihan mitä tahansa tavaroita itselleni ilman maksua, koska kaikki tavarat ovat minun! Voin mennä myös tutkimaan muiden koteja ja ottaa sieltä itselleni ne kaikki tavarat, mitä haluan! Nyt on kivaa! Ja kaikki tietenkin
menee ihan hyvin, ei minulla ole mitään hätää yksin! Kauppoihinkin ilmestyy vain aina uusia tavaroita ja uutta ruokaa minun syötäväksi! Voin myös mennä apteekkiin ja kokeilla kaikkia mahdollisia lääkkeitä, että miten ne vaikuttavat minuun ilman mitään haitallisia sivuvaikutuksia tai yliannostuksen riskiä! Eivätkä mitkään eläimet tee minulle mitään pahaa eikä mitään muutakaan pahaa tapahdu minulle! Jee voi tätä onnea!
menee ihan hyvin, ei minulla ole mitään hätää yksin! Kauppoihinkin ilmestyy vain aina uusia tavaroita ja uutta ruokaa minun syötäväksi! Voin myös mennä apteekkiin ja kokeilla kaikkia mahdollisia lääkkeitä, että miten ne vaikuttavat minuun ilman mitään haitallisia sivuvaikutuksia tai yliannostuksen riskiä! Eivätkä mitkään eläimet tee minulle mitään pahaa eikä mitään muutakaan pahaa tapahdu minulle! Jee voi tätä onnea!