No en ilkee tätä naamaani täällä näyttää :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Kuva :attn:
Ei tarttekkaan vaan pelkkä nenäAlkuperäinen kirjoittaja kuskus:No en ilkee tätä naamaani täällä näyttää :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Kuva :attn:
No teki! Ihan v*tun kipeetä! Luulin, että ois vähemmän sattunut..Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:ja kipeetä teki..? näistä mun lävistyksistä niin nenään laittaminen sattunu eniten. |O
mulla ei tehny yhtään kipeetä, silmistä vesi lähti vähä mutt kai se joku vesijoho katkesAlkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:ja kipeetä teki..? näistä mun lävistyksistä niin nenään laittaminen sattunu eniten. |O
Mul on sattun paljon enemmän korvaaAlkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:ja kipeetä teki..? näistä mun lävistyksistä niin nenään laittaminen sattunu eniten. |O
Mikä sun ammatti on?Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Minäkin haluaisin, mutta kun tuo ammatinvalinta estää. Mulla on ollut alahuulessa, mutta piti ottaa pois.
Niin on tämänkin...Alkuperäinen kirjoittaja manta76:Siis mihin kohtaan nenää sie sen otit?
Mulle on tohon sieraimen sivuun laitettu nappityylinen eikä sattunu lainkaan.
Opiskelen sairaanhoitajaksi ja lävistyksiä ei saa olla limakalvoilla. Kulmalävistys ilmeisesti käy.Alkuperäinen kirjoittaja kuskus:Mikä sun ammatti on?Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Minäkin haluaisin, mutta kun tuo ammatinvalinta estää. Mulla on ollut alahuulessa, mutta piti ottaa pois.
Mä oon lähihoitaja ja opiskelen sh:ksi ja silti otin... :ashamed: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Opiskelen sairaanhoitajaksi ja lävistyksiä ei saa olla limakalvoilla. Kulmalävistys ilmeisesti käy.Alkuperäinen kirjoittaja kuskus:Mikä sun ammatti on?Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Minäkin haluaisin, mutta kun tuo ammatinvalinta estää. Mulla on ollut alahuulessa, mutta piti ottaa pois.
Paljon muuten liikkeessä ottavat tosta hommasta?Alkuperäinen kirjoittaja kuskus:Niin on tämänkin...Alkuperäinen kirjoittaja manta76:Siis mihin kohtaan nenää sie sen otit?
Voi hitsi. Uskaltaisinko. Mitähän tuumaavat harjoittelupaikoilla?Alkuperäinen kirjoittaja kuskus:Mä oon lähihoitaja ja opiskelen sh:ksi ja silti otin... :ashamed: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Opiskelen sairaanhoitajaksi ja lävistyksiä ei saa olla limakalvoilla. Kulmalävistys ilmeisesti käy.Alkuperäinen kirjoittaja kuskus:Mikä sun ammatti on?Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Minäkin haluaisin, mutta kun tuo ammatinvalinta estää. Mulla on ollut alahuulessa, mutta piti ottaa pois.
30e oli lävistäminen ja 10e oli koru.Alkuperäinen kirjoittaja manta76:Paljon muuten liikkeessä ottavat tosta hommasta?Alkuperäinen kirjoittaja kuskus:Niin on tämänkin...Alkuperäinen kirjoittaja manta76:Siis mihin kohtaan nenää sie sen otit?
Mie otin Meripäivien yhteydessä joskus vajaa 12 vuotta sitten, mutta nyt kuollaksenikaan muista minkä takia mie jouduin siitä luopumaan.
En tiiä, mul alkaa sisuksien harjoittelu kuukauden päästä. Onneks meen tuttuun paikkaan Mut työpaikka mulla on psyk/päihdepuolella joten siellä ei lävärit haittaa.Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Voi hitsi. Uskaltaisinko. Mitähän tuumaavat harjoittelupaikoilla?Alkuperäinen kirjoittaja kuskus:Mä oon lähihoitaja ja opiskelen sh:ksi ja silti otin... :ashamed: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Opiskelen sairaanhoitajaksi ja lävistyksiä ei saa olla limakalvoilla. Kulmalävistys ilmeisesti käy.Alkuperäinen kirjoittaja kuskus:Mikä sun ammatti on?Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Minäkin haluaisin, mutta kun tuo ammatinvalinta estää. Mulla on ollut alahuulessa, mutta piti ottaa pois.
Mulla on seuraavaksi psykiharjoittelu. Kuinkahan äkkiä reikä menee umpeen, jos pitää ottaa koru välillä pois?Alkuperäinen kirjoittaja kuskus:En tiiä, mul alkaa sisuksien harjoittelu kuukauden päästä. Onneks meen tuttuun paikkaan Mut työpaikka mulla on psyk/päihdepuolella joten siellä ei lävärit haittaa.Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Voi hitsi. Uskaltaisinko. Mitähän tuumaavat harjoittelupaikoilla?Alkuperäinen kirjoittaja kuskus:Mä oon lähihoitaja ja opiskelen sh:ksi ja silti otin... :ashamed: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Opiskelen sairaanhoitajaksi ja lävistyksiä ei saa olla limakalvoilla. Kulmalävistys ilmeisesti käy.Alkuperäinen kirjoittaja kuskus:Mikä sun ammatti on?Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Minäkin haluaisin, mutta kun tuo ammatinvalinta estää. Mulla on ollut alahuulessa, mutta piti ottaa pois.
Sano se lävistäjä jotain mut nyt en enää muista kun jännitin niin paljon et kaikki meni ohi...Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Mulla on seuraavaksi psykiharjoittelu. Kuinkahan äkkiä reikä menee umpeen, jos pitää ottaa koru välillä pois?Alkuperäinen kirjoittaja kuskus:En tiiä, mul alkaa sisuksien harjoittelu kuukauden päästä. Onneks meen tuttuun paikkaan Mut työpaikka mulla on psyk/päihdepuolella joten siellä ei lävärit haittaa.Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Voi hitsi. Uskaltaisinko. Mitähän tuumaavat harjoittelupaikoilla?Alkuperäinen kirjoittaja kuskus:Mä oon lähihoitaja ja opiskelen sh:ksi ja silti otin... :ashamed: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Opiskelen sairaanhoitajaksi ja lävistyksiä ei saa olla limakalvoilla. Kulmalävistys ilmeisesti käy.Alkuperäinen kirjoittaja kuskus:Mikä sun ammatti on?Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Minäkin haluaisin, mutta kun tuo ammatinvalinta estää. Mulla on ollut alahuulessa, mutta piti ottaa pois.
Taidan maanantaina varata ajanAlkuperäinen kirjoittaja kuskus:Sano se lävistäjä jotain mut nyt en enää muista kun jännitin niin paljon et kaikki meni ohi...Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Mulla on seuraavaksi psykiharjoittelu. Kuinkahan äkkiä reikä menee umpeen, jos pitää ottaa koru välillä pois?Alkuperäinen kirjoittaja kuskus:En tiiä, mul alkaa sisuksien harjoittelu kuukauden päästä. Onneks meen tuttuun paikkaan Mut työpaikka mulla on psyk/päihdepuolella joten siellä ei lävärit haittaa.Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Voi hitsi. Uskaltaisinko. Mitähän tuumaavat harjoittelupaikoilla?Alkuperäinen kirjoittaja kuskus:Mä oon lähihoitaja ja opiskelen sh:ksi ja silti otin... :ashamed: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Opiskelen sairaanhoitajaksi ja lävistyksiä ei saa olla limakalvoilla. Kulmalävistys ilmeisesti käy.Alkuperäinen kirjoittaja kuskus:Mikä sun ammatti on?Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Minäkin haluaisin, mutta kun tuo ammatinvalinta estää. Mulla on ollut alahuulessa, mutta piti ottaa pois.
Varaa vaan! =)Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Taidan maanantaina varata ajanAlkuperäinen kirjoittaja kuskus:Sano se lävistäjä jotain mut nyt en enää muista kun jännitin niin paljon et kaikki meni ohi...Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Mulla on seuraavaksi psykiharjoittelu. Kuinkahan äkkiä reikä menee umpeen, jos pitää ottaa koru välillä pois?Alkuperäinen kirjoittaja kuskus:En tiiä, mul alkaa sisuksien harjoittelu kuukauden päästä. Onneks meen tuttuun paikkaan Mut työpaikka mulla on psyk/päihdepuolella joten siellä ei lävärit haittaa.Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Voi hitsi. Uskaltaisinko. Mitähän tuumaavat harjoittelupaikoilla?Alkuperäinen kirjoittaja kuskus:Mä oon lähihoitaja ja opiskelen sh:ksi ja silti otin... :ashamed: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Opiskelen sairaanhoitajaksi ja lävistyksiä ei saa olla limakalvoilla. Kulmalävistys ilmeisesti käy.Alkuperäinen kirjoittaja kuskus:Mikä sun ammatti on?Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Minäkin haluaisin, mutta kun tuo ammatinvalinta estää. Mulla on ollut alahuulessa, mutta piti ottaa pois.