jee mulla on melkein jalat taas :D. Varoitus, sisältää ällöjä jalkakuvia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Jipii, turvotus on jo miltei kokonaan laskenut. Viis siitä että jalat kaipais kipeästi hoitoa. Mulla kuitenkin näkyy jo nilkatkin lähes normaalissa tilassa, hip hip hurraa... :D :D

Tässä siis ennen:

Ja nyt:

Meinasi jo usko mennä, mutta nyt alan luottamaan että joku kaunis päivä mun jalat on vielä ihan normaalit...ihanaa :D :flower: :flower:

herranen aika mimmonen turvotus siulla on jaloissa ollu! :o

ja hei, mie tiiän yhen taivaallisen jalkahoitajan joka tekee aivan taivaallista jälkeä... suosittelen... kestää miltei pari tuntia ja maksaa 37 egeä... :whistle:

Ei kyllä mä nyt liioittelen kun väitän että 2 kuukautta. Ei varmaan ihan niin kauan, mutta TOSI kauan kuitenkin nuo jalat oli ilonani.

Meillä on mies ja poika nauraneet mua kun ihailen niin KAUNIITA jalkojani :D . Raukat ovat ihan helisemässä että miten kertoa mulle ettei mun jalat oo niin kovin kauniit :whistle: B)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Oi kauhee.... Mulla ei ole ollut yhdessäkään raskaudessa mitään turvotuksia. Oon tainnu päästä helpolla. :whistle:

sama juttu. ja heti kun vähänkin oli turvotuksen poikasta niin kyllä kolotti koipia, että onneksi ei sen pahempaa tullut.

Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:
Oi kauhee.... Mulla ei ole ollut yhdessäkään raskaudessa mitään turvotuksia. Oon tainnu päästä helpolla. :whistle:

sama juttu. ja heti kun vähänkin oli turvotuksen poikasta niin kyllä kolotti koipia, että onneksi ei sen pahempaa tullut.

Mulla oli sitten teidän puolestannekin B) . Tuossa kuvassa nimittäin EI ole se pahin tilanne...

kertoo muuten varmaan aika paljon turvotuksen määrästä sekin että huomenna tulee 2 viikkoa synnytyksestä ja mulla 21 kertyneestä raskauskilosta on jäljellä 6.

Onnittelut normaalikoivista :D
Mulla oli ainakin yhtä pulskat jalat viimesilläni raskaana, mut mun jalat on normaalitilassa ihan laihat luikerot. :o Näytti hassulle kun oli pallerovarpaat kerrankin...

Mulla oli noin paljon turvotusta kun lähdin synnärille mutta se laski aika nopeasti sitten, olin jo suht normaali kotiin tultaessa. Voin kuvitella kuinka ikävä vaiva tuo on sulle ollu jos noinkin kauan kestäny. :(

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
kertoo muuten varmaan aika paljon turvotuksen määrästä sekin että huomenna tulee 2 viikkoa synnytyksestä ja mulla 21 kertyneestä raskauskilosta on jäljellä 6.

no HUH!!!! :o

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:

Mulla oli sitten teidän puolestannekin B) . Tuossa kuvassa nimittäin EI ole se pahin tilanne...

on se hyvä että johonkin kuitenkin päätyi nekin turvotukset joita ei täällä näkynyt. ei vaines, en kadehdi yhtään :hug:

Mulla kans turvotusta mut ei kyllä noin pahaa..Hitto jos tuollaiseksi tulee niin eihän se verikään kierrä. :o
Ja on vasta rv 26+6.. :headwall:
Niin ja älyttömän nopeesti oot saanu painon pois,en tiä ketään joka olis tollai noin paljon kiloja menettänyt ihan vaan synnyttämällä.

Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Mulla kans turvotusta mut ei kyllä noin pahaa..Hitto jos tuollaiseksi tulee niin eihän se verikään kierrä. :o
Ja on vasta rv 26+6.. :headwall:
Niin ja älyttömän nopeesti oot saanu painon pois,en tiä ketään joka olis tollai noin paljon kiloja menettänyt ihan vaan synnyttämällä.

Kyllä se veri vaan kiersi, uskomatonta mutta totta =) . Mutta älä huolestu, ei kaikilla tule näin pahaksi. Mulla tuo raskausmyrkytys kai oli se pahentava asia.

Ja tosiaan ihan kivasti on tippunut, enkä todellakaan ole mitään tehnyt asian eteen. Tai no, synnyttänyt ja imettänyt :D

Yhteistyössä