jee! meidän vauva nukkui viime yönä kunnolla eikä herännyt kuin kerran syömään!

eikä siis kertaakaan jäänyt valvoskelemaan ja potkimaan yöllä !

ainoo huono vaan se ,että itse en saanut yösyöttämisen jälkeen enää unta ja valvoin yö kahdesta aamuun odottaen että kohta tuo vauvakin kuitenkin aloittaa yömeininkinsä .
sitä yötä odotellessa että nukuttais kumpikin =)

Kiva :) Meidän vauva on nukkunut yönsä läpi melkein alusta saakka, nyt vasta alkaneet yöheräilyt 4kk iässä kun herää syömään kerran-pari yössä. Sitten kyllä nukahtaa taas takaisin heti. Itse tulee sitten kyllä taas valvottua usein tuon heräilevän 3veen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vouho:
Kiva :) Meidän vauva on nukkunut yönsä läpi melkein alusta saakka, nyt vasta alkaneet yöheräilyt 4kk iässä kun herää syömään kerran-pari yössä. Sitten kyllä nukahtaa taas takaisin heti. Itse tulee sitten kyllä taas valvottua usein tuon heräilevän 3veen kanssa.
meilläkin esikoinen nukkui hyvin pienestä lähtien yöt läpeensä, niin nyt tämän kanssa on ihan luksusta jos ei herää kuin kerran. vaikka normaaliahan se on , sitä vaan pääs niiiiiiiiiin helpolla ekan kanssa aikanaan =)

voi että mä ootan,et saisin nukkua ihan koko yön. Eilen illallakin olin niin väsynyt et nauroin kaikelle. Esikoisen höpinöille varsinki. Toivotavasti sille ei jääny mitään traumoja ku äiti nauraa ihan mielipuolisena kaikelle...

Yhteistyössä