|O kuin noin paljon??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä saan 384![]()
No jos on vaikka pienemmät tulot kuin teillä |O Eikös sun mies oo töissä?Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:|O kuin noin paljon??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä saan 384![]()
Oletko nyt varmasti ottanut selvää tämän perheen elämäntilanteesta?Alkuperäinen kirjoittaja masa:mene sit töihin että saatte vuokran maksettua eläkä meillä muilla maksata!
no mutta sehän onkin vaan tuki. ei mikään lupaus kokonaisen vuokran maksusta.Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:hyvä ja ihan ok, enemmänkin ois voinu, koska vuokra tulee olemaan maaliskuussa 730? :kieh:
no olihan taas kommentti |O ootko noin kade?Alkuperäinen kirjoittaja masa:mene sit töihin että saatte vuokran maksettua eläkä meillä muilla maksata!
no tietenki tulojen mukaan ne lasketaanAlkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:|O kuin noin paljon??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä saan 384![]()
kuvittelit että kela korvaa teidän vuokran kokonaan?Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:hyvä ja ihan ok, enemmänkin ois voinu, koska vuokra tulee olemaan maaliskuussa 730? :kieh:
mulla muutes yhessä asunnossa korvas sen verra et vuokraa jäi mulle 80e maksettavaksAlkuperäinen kirjoittaja ???:kuvittelit että kela korvaa teidän vuokran kokonaan?Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:hyvä ja ihan ok, enemmänkin ois voinu, koska vuokra tulee olemaan maaliskuussa 730? :kieh:
Kaupallinen yhteistyö: Storytel