Jee! Mä pääsin, pääsin, pääääääsiiiiiin

En tiedä, koska saan putiikin pystyyn. Haaveilisin tuovani tänne Poriin erilaisia vaatemerkkejä ja kenkiä, joita täältä ei vielä saa + samassa olisi pieni kolo käytetyille, laadukkaille ja hyville lastentarvikkeille... Ei siis jokaiselle omaa paikkaansa, vaan jokainen voi tuoda vaikka vain yhden myyntiin ja minä ottaisin myydystä hinnasta jonkin prosentuaalisen maksun..

Leluista laadukkaat puulelut kiinnostavat.

Miltäs kuulostaa, ehotuksia ja ideoita ym. otetaan vastaan. :attn:

Nyt mentävä antamaan muksuille ruokaa!

no
ONNEA OPISKELIJALLE.Minäkin oon käynyt tuon yrittäjäkurssin vaan enpä oo yritystä pystyyn laittanut.Katselin tuossa yhtä elintarvikekioskia vuokralle muttei sekään kannata kun vuokrapyynnöt älyttömiä ja katteilla pitäis elellä ja kulut maksaa.

Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Onnea vaan! Ja sitten putiikkiin toivotaan sitä nettiosuutta myös :D Ajattelitko tuoda ihan uusia merkkejä suomeen vai vaan semmoisia merkkejä Poriin joita sieltä ei saa?
Juu nettiosuus myös mahdollisesti tulossa. Ehkäpä muutama ihan uusikin merkki ja sellaisia merkkejä joita ei Porista saa.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
ONNEA OPISKELIJALLE.Minäkin oon käynyt tuon yrittäjäkurssin vaan enpä oo yritystä pystyyn laittanut.Katselin tuossa yhtä elintarvikekioskia vuokralle muttei sekään kannata kun vuokrapyynnöt älyttömiä ja katteilla pitäis elellä ja kulut maksaa.
Kiitos ja toivotaan, että mun yrityksestä tulee ihan totta. :)

Yhteistyössä