Olin tyttöni kanssa odotustilassa ja hän kiltisti leikki leluilla. Mammat ja papat siinä sitten ihastelivat tyttöäni. Sitten tuli "tuhma"poika, joka olisi halunnut keinuheppaan, johon tyttöni oli jo ennättänyt. Siinä ihana tyttöni pirautti sitten kunnon teatraalisen itkunkin että mammat varmasti huomasivat, että tuhma poika yrittää viedä hältä hepan ja minä tietty lohduttelemaan.
Ihan oikeasti mä oon yleensä aina sen tuhman lapsen äiti, jolle ne mammat irvistelevät. Mä kerrankin olinkin sen kiltin tytön äiti :kieh: Ja näytinkin varmaan sen "tuhman"pojan äidistä, sellaiselta esikoistytön äidiltä, joka ei teidä, että lapset joskus (meidän lapset muutamaa poikkeutta lukuunottamatta aina) temppuilevat :kieh:
Ihan oikeasti mä oon yleensä aina sen tuhman lapsen äiti, jolle ne mammat irvistelevät. Mä kerrankin olinkin sen kiltin tytön äiti :kieh: Ja näytinkin varmaan sen "tuhman"pojan äidistä, sellaiselta esikoistytön äidiltä, joka ei teidä, että lapset joskus (meidän lapset muutamaa poikkeutta lukuunottamatta aina) temppuilevat :kieh: