Sulle halit :hug: ja plussaonnea jatkossa.Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Täällä kans nega
Mutta onnittelut sulle :flower:
Arvaa? |OAlkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:No hyvä sit. Säikähditkö jo ? =)
On muuten karmiva tunne.Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa::flower: Tiedän tunteen
Juurikin näin. Se eka ajatus ku iskee et enhän mä vaan ole? Ja sit se et EI, ei nyt, ei näin, eieieieiei. Sit painaa apteekkiin ostamaan testiä (ja toivoo hartaasti ettei tuttuja tuu vastaan) ja ku testi onkin nega... Huhheijaa ku vois pistää bileet pystyy.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:On muuten karmiva tunne.Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa::flower: Tiedän tunteen
Lisäksi hiton syyllinen olo, kun raskaushan on sinänsä iloinen asia, mutta omat ajatukset on vaan tyyliä "kuolen jos oon paksuna" :|
TOSI salaisesti sitten, kun en itsekään siitä tiedäAlkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Ettet vaan salaisesti haaveillut plussasta kuiteskin
Mä kävin kauempana apteekissa, paikassa jossa mua ei "tunneta" :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Juurikin näin. Se eka ajatus ku iskee et enhän mä vaan ole? Ja sit se et EI, ei nyt, ei näin, eieieieiei. Sit painaa apteekkiin ostamaan testiä (ja toivoo hartaasti ettei tuttuja tuu vastaan) ja ku testi onkin nega... Huhheijaa ku vois pistää bileet pystyy.
Mä kävin kansAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mä kävin kauempana apteekissa, paikassa jossa mua ei "tunneta" :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Juurikin näin. Se eka ajatus ku iskee et enhän mä vaan ole? Ja sit se et EI, ei nyt, ei näin, eieieieiei. Sit painaa apteekkiin ostamaan testiä (ja toivoo hartaasti ettei tuttuja tuu vastaan) ja ku testi onkin nega... Huhheijaa ku vois pistää bileet pystyy.
Juu, vauvat on ihania, muttei mulle just nyt.
Ja minä ostin marketista ja kälyilin koko ajan ettei tuu tuttuja vastaan... Nega täällälin, mut menkkoja ei näy ei kuulu...Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Mä kävin kansAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mä kävin kauempana apteekissa, paikassa jossa mua ei "tunneta" :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Juurikin näin. Se eka ajatus ku iskee et enhän mä vaan ole? Ja sit se et EI, ei nyt, ei näin, eieieieiei. Sit painaa apteekkiin ostamaan testiä (ja toivoo hartaasti ettei tuttuja tuu vastaan) ja ku testi onkin nega... Huhheijaa ku vois pistää bileet pystyy.
Juu, vauvat on ihania, muttei mulle just nyt.
Vauvat on juu ihania, mut ei nyt eikä tähän tilanteeseen.