Jee alesta löyty vaiks mitä :)

H-E-P-P-U-L-I

Aktiivinen jäsen
21.07.2006
2 415
1
36
Mitäs muut ootte löytäny alesta?

Mie löysin 5 vuotiaalle tytölle ens vuodeksi ihanat mustat gore-tex saappaat (sellaset isojen tyttöjen) 17e (ovh 89,90), Kumikärkiset talvikengät loskaan ja huonommiksi kengiksi 14,50e (ovh 29e), Ja kevääksi Lassie lenkkarit 4,25e (ovh 29,90), Puma lenkkarit 20e (ovh 40e)

2,5 vuotiaalle tytölle ens talveksi vikingin goret 22e (ovh 69e), Remu haalari 38,50e (ovh 89e), kevääksi vikingin lenkkarit 12,50e (ovh 34,90e), niin ja tietty samanlaiset lassien lenkkarit 4,25e (29,90)

Olen kyllä tyytyväinen, Huomenna käyn vielä kattoon olisko tuota haalaria isommallekin. Olin jo päättäny etten osta haalaria enää ollenkaan, mut ehkä kuitenkin ostan. :D

Miten osasit arvioida kengän koon ensi vuodelle? Haalarin koon mä olen osannut arvioida hyvin ja se nyt ei niin tarkkaa olekaan, mutta kenkiä olen ostanut aika harvoin ja yleensä menevät koolla vikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten osasit arvioida kengän koon ensi vuodelle? Haalarin koon mä olen osannut arvioida hyvin ja se nyt ei niin tarkkaa olekaan, mutta kenkiä olen ostanut aika harvoin ja yleensä menevät koolla vikaan.

Oon ostanu aina alesta, pari kertaa menny vikaan isomman kohdalla, mut on jääneet sitten pienemmälle, ja jos ei ois, niin saa niistä omat pois kun myy syksyllä jos ihan huti tulee.

Mä en osta talvivaatteita/ -kenkiä alesta, kun en osaa arvioida kokoja seuraavalle vuodelle, enkä jaksa pyöriä penkomassa huvikseen. Menen kauppoihin yleensä vain jos on ihan välttämätöntä hakea jotain. Kivastihan noissa aleissa näköjään voisi kyllä säästää... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Mä en osta talvivaatteita/ -kenkiä alesta, kun en osaa arvioida kokoja seuraavalle vuodelle, enkä jaksa pyöriä penkomassa huvikseen. Menen kauppoihin yleensä vain jos on ihan välttämätöntä hakea jotain. Kivastihan noissa aleissa näköjään voisi kyllä säästää... :/

No joo, tänä vuonna kun ei ollut koosta mitään hajua, niin tuli maksettua puvusta ja kengistä yhteensä 174 euroa.. että on pieni ero ;)

Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:
Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:
Cittarista, TopSportista jne, Nää on nyt kahtena eri kertana löytyny :D

mistä päin Suomea? :)

Pohjosessa

ok, pk-seudulla on vain -30% alet :(

Mä asun pk-seudulla ;) tai siis käyn shoppaamassa siellä, joten ei pidä paikkaansa joka paikassa ;)

Yhteistyössä