”Jauhojenny” vai ”jauhojengi”? Ei kuitenkaan ”jallujengi”. Kuuntele ja kerro mitä mieltä olet.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Näkyykö 2 viikon takainen biletys testeissä? Riippuu varmaan aineista toki.
Niin, kiinni jääneet varmaan selittäisivät, ettei me siellä mitään vedetty, vaan seuraavalla viikolla....

Ojaan ajaneet rattijuopotkin ovat oman selityksen mukaan joutuneet selvin päin sinne penkalle ja vasta sen jälkeen kaivaneet pikaisesti esiin sen viinapullon.
Onhan sinullakin juomaa autossa sen varalta, että joskus lipasahtaisi liikenteessä? Nyt repertuaariin pitää lisätä hieman "jauhoja".... 🤪
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Ei ole. Putsaa korvat ja käy kuulotestissä. Ja mitä jossakin toisessa ketjussa kirjoitin, niin kerroin lukeneeni jonkun "huumeasiantuntijan" postauksen, jossa hän sanoi, että "jauhot"-sanaa ei tosiaankaan käytetä tietyistä huumeista.
Juuri näin. Jauhoa vedetään nenään. Jallujengi on aivan vieras käsite tuon ikäisille ja kaukaa haettu muutenkin. Jallua vetää vanhat pulitontut.
 
  • Tykkää
Reactions: Bell Beaker
  • Tykkää
Reactions: Bell Beaker
vierailija
Sanokaa mitä haluatte mutta Seiskan päätoimittaja lausuu tässä viisaasti:

Ai et jauhojengi ei kuulu suomen kansaan? Ja niiden luottamusta voi vähätellä?. Aika hyvin erotteli toimittaja et luottaako suomen kansa teihin. Mihkäs nää sometyypit kuuluu jos ei kansaan?
 
vierailija
Amferamiinia sanotaan mm jauhoksi. Se on yleisin Suomessa käytetty huume. Ns bilehuume jota jauheena vedetään sieraimeen. Sen avulla jaksaa juhlia pitkään. Aamu viiteen jaksoi Sannakin. Voisin kuvitella että on aineissa olleet nämä juhlijat. Amfetamiinihan on kovin suosittu juhlijoiden kesken. Alkoholin nauttiminen alkaa yleensä nukuttaa jossain vaiheessa juhlintaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Katsoin Nygårdin juomalaulun. Joo en ole ihan varma onko se pääministerin arvolle sopivaa tehdä lantion hytkytystä ja kielen vatkausta tuollaisen biisin tahtiin
Mutta vielä enemmän huolestuttaa pm: n arviointikyky kun valitsee seuransa. Eikä ollut eka kerta kun bailaa "julkkisten" kanssa. Siis ilmeisen huomionkipeä ihminen, eikä edes ymmärrä että "frendien" videot voivat mennä levitykseen.
 
Riippuu sinun mielikuvituksesta?
Tuo viiva, vaikka se on vaikea nähdä, on itsemurha-annos.
Ei riipu, vaan Sannan hiuksista luotettavasti tehdystä huumetestituloksesta!

Taidat olla jonkinlainen viiva-asiantuntija koska osaat kertoa jopa noin paljon. Minä raittiina maallikkona sanoisin että siitä voi ongelmainen imuroida niin pienen pätkän kuin itse kukin haluaa. Vai mitäs siihen vastaat?
 
Ei riipu, vaan Sannan hiuksista luotettavasti tehdystä huumetestituloksesta!

Taidat olla jonkinlainen viiva-asiantuntija koska osaat kertoa jopa noin paljon. Minä raittiina maallikkona sanoisin että siitä voi ongelmainen imuroida niin pienen pätkän kuin itse kukin haluaa. Vai mitäs siihen vastaat?
Aivan. Eihän sitä kaikkea tarvitse yhdellä kertaa hotkia.
 

Yhteistyössä