Jauhemainen erit.korvike ja nokkamukki

Moi! Taas fiksummilta tulin kysymään. Tytön kanssa ollaan harjoiteltu n. 1.5 kk nokkamukista juomista. Sujuu hyvin niin, että itse kallistan mukia. Tyttö osa pitää kahvasta kiinni yhdellä kädellä, mutta vielä ei saa itse molemmin käsin pidettyä eikä siis osaa itse juoda. No tämä taito kehittyy, ei siinä mitään probleemia. Sitä vaan tässä pohdin, että kun käytössä on jauhemainen korvike ja se tarvitsee aina sekoittaa pullossa tms. että varmasti jauhe liukenee nesteeseen, niin menee jotenkin hankalaksi kun aina tarttee ensin tuttipullossa sekoittaa (kun siinä on se välikappale) ja sitten siitä siirtä mukiin. Onko olemassa sellaisia nokkamukeja, joissa olisi sellainen samanlainen "lerpake" kuin tuttipulloissa, että jauheen ja veden voisi sekoittaa siinä nokkamukissa ja juoda siitä sitten.

Aventilta löytyy myös nokkamukin nokat+"lerpake", jotka käyvät Aventin tuttipullon pullo-osaan. Tuttipullon pullo-osan käyttö on siinä mielessä helpompaa, ettei vettä tarvitse erikseen millään mitata. Reissuissakin helppoa, vesi termospullossa, jauhe valmiiksi annosteltuna pussissa (tai koko purkki mukana ) ja tuttipullo.

Yhteistyössä