Jauhan nyt taas samaa asiaa..*turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Tai lähinnä tää on kai sellasta yksinpuhelua.. Kohdunpoisto siis ylihuomenna edessä, pahan endon takia.

Nytki oon tajuttoman kipee. Ja mietin että otanko lääkkeen. Jos otan niin en pysty huomenna töihin ja ois tärkeetä olla paikalla ku on vanhempien kahvittelu. Mutta ku ei jaksais tätä kipuukaan.. Nyt alkaa oikeesti olemaan niin loppu näiden kipujen kans että hulluksi tässä tulis jos ei tota hemmetin leikkausta nyt olis.

Leikkausta ootan ku kuuta nousevaa eikä varmasti koskaan mun elämäni aikana oo minuutit ollu näin pitkiä. Istuessa vaan menee, ja ootellessa.. Ja hermostuttaa. Ei leikkaus eikä mikään sellanen vaan lähinnä se että mitä sieltä sisuksista löytyy.

Nyt on vaan takki niin tyhjä. Kun tää vaan loppuis nyt tohon leikkaukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Ota lääke ja lepää. Kahvitelkoot ne vanhemmat keskenään.
Onnea leikkaukseen, toivottavasti se menee hyvin ja pääset toipumaan. :hug:

No ku mä oon se vastaava ohjaaja ja mun "pitäs" olla paikalla.. Tai no ei oo tietenkää mikää pakko, jos oon kipee ni oon kipee ja sillä selvä mutta silti.. Kattelen ny täsä vähän aikaa..

Ja kiitos :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten tuo lääke vaikuttaa huomiseen töihin menoon?

Sitä käytetään vaikeiden ja keskivaikeiden kiputilojen hoitoon, esim. syövän hoidossa ja leikkausten jälkeen. Vaikuttava aina on buprenorfiini joka on samaa mitä esim. subutexissa. Kivun se vie samantien mutta niin se vie tajunkin. Sen jälkeen on niin pihalla ettei sillon lasten pariin mennä työskentelemään.

Joo kyllä mä nyt luovutan ja otan sen lääkkeet, kivut pahenee niin että tästä tulee muuten sairaalakeikka.. :| Jos en aamulla töihin pysty ni sit en pysty.. :(

Kiitos teille tsempeistä

Tsemppiä munkin puolesta! Omaa hyvinvointia pitää kuitenkin ajatella, joten ota vaan se lääke. Kyllä ne työt odottaa, ei aina voi kaikkeen revetä. Oma terveys tärkein. Jaksuja. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Tsemppiä munkin puolesta! Omaa hyvinvointia pitää kuitenkin ajatella, joten ota vaan se lääke. Kyllä ne työt odottaa, ei aina voi kaikkeen revetä. Oma terveys tärkein. Jaksuja. :hug:

Näinhän se kyllä on..

Toi duunipäivä vaan ahistaa siks ku se on mulle tän kevään vika päivä, oon iltikses duunis. Haluisin niin kovasti mennä, suurin osa lapsistakaan ku ei ens syksynä enää tule..

noh, täytyy ny kattella sit aamulla miltä olot tuntuu. Jospa tästä lääkkeestä ois siihen mennes jo pahimmat pöhinät ohi..

Ja tän hetken, tai kaikki nää hetket ja kaikki nää kivut mä painan tarkkaan mieleeni. Sit jos joskus maailmassa mua hetkenkään kaduttaa kohdunpoisto niin mä voin miettiä tätä ja taas ajatella että tää oli se paras ja ainut vaihtoehto. Tää ei oo enää elämää eikä mitää tällane. Vit...

Huoh, pääsen mä töihin lähteen.. :) Kivut sain ohi lääkkeellä ja surkeesti kyllä nukuin, viiden jälkee en oo nukkunu juurikaan. Ja olo on vähän ikävä tuosta lääkkeestä johtuen.

Mutta ei niin paha ettenkö duuniin pystyis, kyllähän sitä yhden päivän seisoo vaikka päällään.. :D

Huh huh, olipa suht tiukka duunipäivä..

Nyt on niinsanotusti hermot riekaleina, jännittää niin kamalasti! Ei oikee osaa paikallaan olla eikä mitää tehäkkään... Tästä tulee pitkä ilta.. ja huomisaamusta tulee VIELÄ pitempi.. Istua siel naikkarilla ja ootella että millonkohan ne leikkaa..

Yhteistyössä