Jättäsitkö yksin vai ottaisitko mukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Soluttautuja

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
8 058
1
36
Mies on kalassa ja tulee varmaan tuossa klo 12 jälkeen. Minä oon lähdössä koiran kanssa treenaamaan klo 10.30 ja tulen varmaan kanssa tuossa 12 aikoihin. Pojat haluais kuulemma jäädä kotiin, mutta pitäskö ne pakottaa kuitenkin mukaan? Ovat olleet keskenään kotona silloin tällöinn. 1 tunnin ja vanhempi on ollut monena päivänä jopa 8 tuntia yksin.

Pojilla siis ikää 6 ja 8v.

no jos koiran treeniä ei voi siirtää tai mies ei voi jättää kalojaan yhtään aikaisemmin, ottaisin pojat mukaan. Toisaalta jos kerran vanhempi pojista on ollut jo aikaisemminkin jopa 8h yksin niin miksi pähkäilet näin lyhyen ajan vuoksi?

Alkuperäinen kirjoittaja myy:
no jos koiran treeniä ei voi siirtää tai mies ei voi jättää kalojaan yhtään aikaisemmin, ottaisin pojat mukaan. Toisaalta jos kerran vanhempi pojista on ollut jo aikaisemminkin jopa 8h yksin niin miksi pähkäilet näin lyhyen ajan vuoksi?

Treenejä ei voi siirtää, eikä kaloja jättää =) Kahdestaan jättäminen on kuitenkin eri asia kuin yksin. Silloin kun ovat kahdestaan olleet ei ole ollut mitään ongelmia, mutta tosiaan n. tunnin ovat vain olleet. Nyt tulisi sitten vajaat 2 tuntia. Pojilla on kyllä puhelin, että voivat soittaa jos on tarve.

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Mies on kalassa ja tulee varmaan tuossa klo 12 jälkeen. Minä oon lähdössä koiran kanssa treenaamaan klo 10.30 ja tulen varmaan kanssa tuossa 12 aikoihin. Pojat haluais kuulemma jäädä kotiin, mutta pitäskö ne pakottaa kuitenkin mukaan? Ovat olleet keskenään kotona silloin tällöinn. 1 tunnin ja vanhempi on ollut monena päivänä jopa 8 tuntia yksin.

Pojilla siis ikää 6 ja 8v.

jos ovat olleet aikaisemin keskenään tunnin,niin ei tuo puolitoista tuntia juuri pidempi ja pahempi ole, jos ovat tunninkin pärjänneet. Pienin askelinhan sitä uutta ja ilman äitiäkin olemista opitaan ja puoli tuntia on mukava pieni askel, jos siihen puoleen tuntiin ei paljoa uutta tule. Eli jos laitat vaikka voileipää valmiiksi tai osaavat ottaa muuta jääkaapista tai jos jaksavat odottaa sitten sitä oikeaa ruoka-aikaa.

Yhteistyössä