Jättäisitkö vuoden ikäisen lapsen viikoksi mummolaan hoitoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En jättäisi missään nimessä, vaikka meidän lapsilla on ihan parhaat isovanhemmat, että oikein hyvässä hoidossa olisivat, mutta en kyllä mitenkään nauttisi noin pitkästä ajasta ilman lapsia. En vielä tuosta ekaluokkalaisestanikaan olisi viikkoa erossa, eikä onneksi ole tarvinnutkaan. Järjestelykysymyksiä mun mielestä. Mä voin lähteä matkalle lastenkin kanssa ja ehtiihän sitä sitten, kun lapset isompia, niin matkailla miehen kanssa kahdestaankin. Enkä koe mitenkään uhrautuneeni, mun mielestä ja mulle tämä on vain ainoa oikea tapa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kyl voisin hyvin jättää. Meillä on semmonen mummola, jossa käydään ihan viikottain.

Käydään mekin joka viikko mummilassa ja soitellaan vähintään joka toinen päivä, mutta vaikka mummi nyt tuota on viikoksi pyytämässä niin kyllä se ikävä tulee.4pv on muistaakseni kesällä ollut yhteen menoon ja aivan hirmuinen ikävä oli silloin jo.

En jättäisi, ihanat luotettavat mummolat ei siinä mitään, mutta jos jotain vaikka sattuisi niin pitkä matka tulla kotiin, sekoisin huolesta siinä matkalla, enkä usko että tuonikäisen perusturvallisuuden tunteella noin pitkä ero tekisi hyvää.

EN todellakaan! En edes 5v lastani! Huoli ja ikävä estäisi. Minä se äiti olen ja lasten kanssa eniten joten musta ei saa niitä repiä kauaksi aikaa eroon :(. Ei se lapsellekkaan ole hyväksi.

Yhteistyössä