Jatkuvatko raskausoireet keskenmenon lähestyessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itkuinen

Vieras
Olen plussannut nyt 4 päivää, mutta valitettavasti niin, että samanmerkkisestä testistä tuli eilen haaleampi viiva kuin edellisinä päivinä. Kuukautisten ois pitänyt alkaa tänään tai huomenna (tai ylihuomenna, kierto vaihtelee parilla päivällä).

Jos tämä oli vain kemiallinen raskaus eli munasolu heddelmöittyi mutta ei kiinnittynytkään, vaan tulee vain parin päivän myöhästyminen kuukautisiin, niin onko normaalia, että oireet jatkuvat? Ekaan raskauteen verrattuna uusi oire on pahoinvointi, jota on vielä tänäänkin, vaikkakin ehkä hiukan lievempänä (?)

Ja eilen oli tosi selkeää painon tunnetta kohdun seudulla, sitä samaa, jonka muistan selkeästi ekasta raskaudesta, lääkäri selitti silloin, että se johtui kohdun verestymisestä. Se on jännä tunne, jonka olen tuntenut vain raskaudessa. Nyt sekin on ehkä hiukan lieventynyt, mutta hiukan on vieläkin.

Oisko nuo oireet jo loppuneet, jos parin päivän sisään on keskenmeno?

No viivan vahvuus ei itsellään kyllä kerro mitään keskenmenosta, vallankaan jos sulla ei menkat edes ole vielä myöhässä, toki sit voi uumoilla jotain jos ensin saa kirkkaan punaisen viivan ja seuraavaks ihan haamujen haamulaisen..

Mun varhaisen keskenmenon yhteydessä oireet katosi kuin seinään. Aamulla jo tiesin, että iltapäivällä alan vuotaa verta ja niin kävikin. Seuraavana päivänä ei rinnat olleet enää turvoksissa, eikä ollut muutenkaan enää raskaana olevan olo.

Kiitos vastauksista. Eilen oli tosi selkeät oireet, mutta nyt en tiedä, että ovatko ne lieventyneet, vai kuvittelenko vain. En siis tiedä, että kuvittelenko esim. koko pahoinvoinnin, koska sitä EI ollut ekassa raskaudessa ja ehkä vain haluaisin tämän jatkuvan niin, että toivon, että olisi pahoinvointia... vähän sekavaa, mutta sekava on olokin... :(

Tämä alavatsan nippailu oli tosi selkeää eilen illalla, se oli niiiin tuttu tunne edellisestä raskaudesta, että toivo heräsi viivan haaleudesta huolimatta. Se oli siis eilen melkein näkymätön, kun edellisinä päivä selkeämpi. Kertaakaan ei ole kunnon viivaa pärähtänyt, mutta digitaalisella tuli selkeä raskaana 1-2 viikkoa.

Tänä aamuna tuo nippailukin on sitten vähentynyt.... :(

Mä vielä (kerran taas, oon kertonu tän täällä ennenkin :D) kerron tosta mun viimeisimmästä, josta syntyi tuo nyt sitterissä keinutteleva poitsu.

Mutta siitä sain haamujen haamun sinä päivänä, kun menkkojen piti alkaa. Oli ollu sopivasti oiretta ennen sitä, että positiivista uskalsin odottaakin, mutta viiva oli toooooooosi heikko. Sit tein uuden testin parin päivän päästä, mutta se ei vahvistunu. Ihan samanlainen heikko viiva, joten odotin vuodon alkavan. Oireetkin oli kadonneet.

Mutta ei tullu vuotoa, eikä kyllä oireitakaan. Joten kun ei yhtään ollu raskaana oleva olokaan, tein uuden joskus rv 5-6. Silloin räjähti ihan törkeän voimakas viiva testiin ja soitin varhaisultran. Muutaman päivän sisään alkoikin jo ilkeä pahoinvointi ja ultrassa sitten 7+ jotakin näkyi pieni toukkapoika.

Ja juu, kuten sanottu, tuossa tuo nyt potkii. Eli niistä viivoista ja oireista ei oikeasti voi päätellä mitään. Jos on kaksi viivaa ja värillistä, raskaana olet. Tyydy siihen. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;24374670:
Mä vielä (kerran taas, oon kertonu tän täällä ennenkin :D) kerron tosta mun viimeisimmästä, josta syntyi tuo nyt sitterissä keinutteleva poitsu.

Mutta siitä sain haamujen haamun sinä päivänä, kun menkkojen piti alkaa. Oli ollu sopivasti oiretta ennen sitä, että positiivista uskalsin odottaakin, mutta viiva oli toooooooosi heikko. Sit tein uuden testin parin päivän päästä, mutta se ei vahvistunu. Ihan samanlainen heikko viiva, joten odotin vuodon alkavan. Oireetkin oli kadonneet.

Mutta ei tullu vuotoa, eikä kyllä oireitakaan. Joten kun ei yhtään ollu raskaana oleva olokaan, tein uuden joskus rv 5-6. Silloin räjähti ihan törkeän voimakas viiva testiin ja soitin varhaisultran. Muutaman päivän sisään alkoikin jo ilkeä pahoinvointi ja ultrassa sitten 7+ jotakin näkyi pieni toukkapoika.

Ja juu, kuten sanottu, tuossa tuo nyt potkii. Eli niistä viivoista ja oireista ei oikeasti voi päätellä mitään. Jos on kaksi viivaa ja värillistä, raskaana olet. Tyydy siihen. :D

Kiitos Kärppis, toivotaan parasta :hug:

Tv. vanha tuttu... :)

Yhteistyössä