JATKUVA VUOTO!!!

Niin mikäköhän mahtaa olla syy kun tunnun vuotavan koko ajan verta..!?!? Aloitin cerazette pillerit reilu 2kk sitten ja söin niitä noin 1,5kk kunnes lopetin ne koska olin ihan äksy koko ajan ja menkat tuntui tulevan kahden viikon välein ja kesti kauan. Olivat myös tosi runsaat mikä ei vauvauinnin takia ollut kovinkaan mukavaa.. En ole myös mikään innokas tampoonien käyttäjä joten nyt sitten niitä sai käyttää aina kun uimassa oltiin.. Imetän vauvaamme vielä muutamia kertoja päivässä, hän on nyt 9kk ikäinen..
Tulehduksesta ei johtunut ja nyt sitten odotellaan papa näytteen tulosta.. :/ Näytteet kun minulta otettiin niin yhtäkkiä tuntui kauhea pistävä kipu jossain "sisällä"..aivan kuin terveydenhoitaja olisi osunut jonnekkin haavaan tai vastaavaan.. Sekin kummasteli kipua, koska se sattui ja paljon. Yritti sitten koitella "sieltä" että mikä se olisi ollut mutta eipä tuntunut enään..
En sitten tiedä mistä johtuu..alkaa kyllä suututtamaan tämä vuoto jo kun ei oikeen sängyn puolellakaan nuo hommat sitten kauheasti kiinnosta.. :( Pelästyin jo että viittaisivatko oireet kohdunkaulan syöpään tms..???? :/
Vastailkaa jos joku osaisi jotain sanoa.. :headwall:

Jamin äiti

Mä aloin syömään samaa e-pillereitä..Vuoto loppu jo viikko siitä kun poika synty..Tuli normaaleita menkkoja..Kun aloin syömään pillereitä ei vuodolle tullut loppua.. :\| .Vuotohäiriö on aika yleinen sivuoire kyseiselle pillerille, siksi minäkin lopetin niiden syömisen..

no mä en oo nyt enää syönyt kyseisiä pillereitä mut vuodosta ei näytä loppua tulevan.. :/ oon sitte koittanu jo varmaan viittä eri pilleri merkkiä mutta nyt kyllä riitti!! Ja ei yhdistelmäpillerit vielä sopisikaan kun imetän..
Loppuis vaan tämä helkutin vuotaminen!!! \|O

Söin myös cerazettea ja se sopi oikein hyvin imetysajan, ei yhtään menkkoja, mutta sitten aloin vuotamaan viikko toisensa perään ja lopetin pillereiden syönnin ja toiveissa oli jo viides vauvakin.
Kierto on pillereiden jälkeen muuttunut tosi epäsäännölliseksi, vaihtelee 20-30 päivää. Ja vuoto on tolkuttoman runsasta.

menkkahirmu
Hei! Mulla alko kans tos 9kk jäkl. menkat synnytyksestä, ja vuodot oli runsaat, 2vkoa kestivät ens lakuun kunnes sit alko tulla jo 21 pvää ja väliä oli viikko kun alko uudestaan, tätä kestäny nyt 5kk ja vme vkol kävin naisten sair. tutkimuksissa ni tod. hormonihäiriö ja määrättiin keltarauhashormoni pillerit ja gyne suositteli hormonikierukkaa, joka itteä arvelluttaa kun kuparikierukka on ollut ekan lapsen synnytyksen jälk. joka sitten tuli itestään pois ja muutenkaan en tykänny koko kierukasta! kivut oli kamalat kierukan kanssa. nyt syöny pil. vkon ni vuodot ja kivut rauh. toivon mukaan auttavat. sori jos kirjoitin jotenkin sekavasti, ei ole vielä täysin herännyt! terkkuja

Yhteistyössä