Jatkuva vuoto

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nekku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nekku"

Vieras
Mul on kierukka ( hormooni) noin 2v sitten laitettu. Menkat jääneet kokonaan pois. Ollu jonkun verran alavatsa kipuja ( kovia mut hetkellisiä) olen ajatellut et kyse on ns.munasolun irtoamisesta.

Noin 1kk sit tuli "menkat" runsaat, niiden perään kovat alavatsa kivut kesti vain hetken sen jälkeen taas vuotoa. Nyt vuotanut noin kuukauden putkeen eri voimakkuuksilla. Ei mitään valtavaa vuotoa, mut ärsyttävää ku vuotaa koko ajan.

Voiko johtua kierukasta?

Tiedän et eri sairaus mahdollisuuksia on, mut se selviää vasta ku pääsen lääkäriin. Soitin maanantaina terveyskeskukseen, sain hoitajalle soittoajan hoitaja soittaa torstaina..
 

Yhteistyössä