Jatkuva välivuoto

• Viestiketjun aloittaja Anniina
  • Ensimmäinen viesti
Emma
Hei taas Katriina!

Kiitos yhä edelleen! Vastauksestasi kävi taas esille se, että tilanteesi on todennäköisesti ollut ihan sama kuin mulla. Mäkin yhdistän noi mun vuodot ennen kuukautisia ulostamiseen.

Tämä nyt menee ihan kaksinpuheluksi, mutta onpahan vain vielä pakko kysyä yhtä asiaa. Miten tuossa kierrossa, jolloin tulit raskaaksi, oli vuodon laita? Oliko sitä vai jäikö se pois? Tää on tietty vähän hassu kysymys, mutta on niin kurjaa aina pettyä heti ovulaation jälkeen, kun vuoto alkaa. Joskus elättelee toivetta, että vuodosta huolimatta sitten nuo "oikeet kuukautiset" eivät alkaisikaan.

Mahtava homma, että olet jo nähnyt kohdusta sykkeen! On varmasti hieno tunne...

Katriina
Sepäs se, kun myös tässä kierrossa sitä vuotoa oli. Tai siis siinä plussauskierrossa, nyt viikkoja 6+ jotain. Ihan samanlaisena kuin aina ennenkin. Siksi luulinkin, että ei taaskaan ole mahdollisuuttakaan olla raskaana, mutta pari päivää ennen kun menkkojen piti alkaa, tää vuotelu loppui kuin seinään ja sitten tuli kun menkat oli pari päivää myöhässä pari tippaa. Mutta ei menkkakipuja eikä mitään. Kolmantena päivänä testasin ja plussahan se oli.

Nyt on ollut taas sitten reilun viikon verran samanlaista, jossain vaiheessa tuli ihan vertakin vähän, mutta enimmäkseen ruskeeta. Ja nyt pariin päivään ei ole tullut mitään. Kävin eilen ultrassa ja kaikki oli hyvin, pikkuisen sykekin nähtiin jo. Lääkäri ei vieläkään keksinyt syytä vuodoille, mutta ekaa kertaa tajusi sen, että jotenkin ne liittyy ulostukseen ja ponnistukseen ja käskipä mun koittaa ponnistaa siinä pöydälläkin =). Mut ei se löytänyt edelleenkään syytä eikä nyt raskaana ollessa enempää etsitäkään.

Mut tärkeintä, ettei vuoto tule kohdusta, joten kiinnittymisen kanssa ei ole ongelmia, mitä itse pelkäsin toden teolla, kun menkkojen ja tiputtelun väliin jäi niin lyhyt aika aina.

Yhteistyössä