Jatkuva pissalla ravaaminen alkuraskaudessa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kertokaapa te viisaammat jotka jo ovat äitejä. Voiko olla mahdollista, että rv 2-3 viikoilla voi ilmetä jo jatkuvaa vessassa ravaamista?! Töissä saa hypätä 1-1,5 h välein vessassa joskus hieman pidempi väli.. Normaalisti en käy kyllä noin usein, sen takia sen huomasinkin.. Kipua, kirvelyä yms en ole huomannut.. Raskaus on kyllä mahdollinen mutta niin myös varmaan tulehduskin ilman muita oireita.. :) Kk pitäisi alkaa n. 8-9 päivän päästä.

Mulla oli kyllä juuri tuo oire kun odotin esikoista, olin kurssilla ja joka tauolla vessaan, ihmettelin ja sitä se oli : olin raskaana, 4 vuoden yrittämisen jälkeen, luomuna.

Tämäkin olisi ensimmäinen jos tämä sitä on. Nyt olisi laskurin mukaan 2 vk ja 5 päivää. On kuitenkin pieni todennäköisyys että raskaana olisin, koska käytössä ns. keskeytetty mutta on kyllä tervetullut jos niin käy. :) Voihan olla että aineenvaihdunta vaan on kiihtynyt jostain syystä tai sitten tulehdus.

no hae semmoinen herkkä raskaustesti ,,,,,sillä siitä pääsee.....ja jos on nega ,,,,niin ellei menkat ala ajallaa, hae uusi testi. TAi osta tuplapakkaus kerralla :)

Kyllä mulla ainakin molemmissa raskauksissa on ollu järjetön pissahätä kokoaika jo ennen plussaamista. Esikoisesta alkoi joskus rv3+ niin että heräsin yöllä pissalle vaikka koskaan muutoin en herää. Plussan tein sitte 5+. Nyt tästä toisesta alkoi taas yölliset vessäkäynnit ja päivälläkin vessassa ravaaminen ennen plussaa. Plussan sain rv3+6, nyt on menossa rv5+6. :)

Kai nämä ovat yksilöllisiä juttuja.
Kolmas raskaus menossa rv 10+2 enkä vielä ravaa vessassa. Eikä yöllä tarvitse herätä vessaan. Kahdessa aikaisemmassa raskaudessa sama juttu.
Ravaaminen alkoi vasta kun vatsaa alkoi olemaan

Odotan siihen asti kun kk pitäisi alkaa ja teen sitten vasta testin jos ei ala kuukautisia kuulua. Voihan tämä johtua mistä vain. Kun keskeytetyssä nyt ei niin helposti kuitenkaan raskaaksi tule ja varsinkaan jos ei loppuun asti mene vaan laittaa suojan jo hyvissä ajoin, kun keskeytetyssähän yleensä vedetään aika loppuun, mutta kuitenkin mahdollistahan on, että jotain pääsee jo alussakin ja tuleekin raskaaksi. Eihän sekään katastrofi olisi vaikka pikkuinen tulisikin!

Mää luulin että mulla oli pissatulehdus kun oli kokoajan niin hirveä pissahätä että oli tukala olo. Sitten kun kävi vessassa niin ei tullut kuin pari pisaraa. Hankin jo antibiootit pissatulehduksen takia, mutta päätin tehdä raskaustestin varmuuden vuoksi ja positiivista näytti. Nyt 6+3 ja edelleen pissattaa usein, mutta tämän kanssa pystyy kuitenkin elämään