Jatkuva paine virtsarakossa

• Viestiketjun aloittaja huolestunu
  • Ensimmäinen viesti
huolestunu
Koko ajan tuntuu siltä että pissattaa, tai että joku painaisi rakkoa... Virtsatessa ei satu yhtään tai tunnu oudolta, pissattaa vain koko ajan.

Kokemuksia?

Virtsatulehdus ei voi olla kyseessä (toinen kuuri jo menossa Kefexin 750mg)
Eli vahva lääkitys.... Lääkärin mukaan mussa ei mitään vikaa...???
Kellään mitään hajatelmia???

Kiitos

Hei, jos se lääke onkin väärä tuohon tulehdukseen, eli tulehdus ei ookkaan parantunut. Sitten tulee mieleen hiivatulehdus, joka voi oireilla myös tuolla tavalla. Kannattaisi myös mittauttaa verensokerit, ettei ole diabetesta. Senkin yhtenä oireena tuo jatkuva pissatus. Mutta mä hakisin ensin apteekista hiivalääkekuurin. Jos se ei auta, niin lääkärille aika.

vieras taas
Piti vielä kirjottaa kun äsken sulle vastasin. Kannattaisi sittenkin soittaa heti huomenna terveyskeskukseen tai sinne paikkaan mistä sait tuon antibioottikuurin. Kerrot mitä oireita sulla on. Epäilen ettei tuo antibiootti auta tuohon pöpöön mikä sulla on. On olemassa muitakin hyviä antibiootteja. Jos lääkitys oikea niin oireethan helpottuvat nopeasti. Täytyyhän tuo vaiva tutkia ja hoitaa, on tosi kiusallinen.

ihmettelevä
Mulla on synnytyksen jälkeen ollut painetta alapäässä ja koko ajan tuntunut et on pissa hätä.. miehen kanssa on käytetty kumia mut nyt selvis että mulla klamydia.. en tiedä sit onko ollut piilevänä jommalla kummalla vai mistä on tullut.. ja kuinka kauan ollut.. no äkkiä lääkettä että taudin saa pois..

Yhteistyössä