jatkuva nälkä... raskausoire ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lumikki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lumikki"

Vieras
nälkä, nälkä, nälkä koko ajan..se nälän tunnekkin on nykyisin ihan hirveä, kivun kaltainen tunne. närästää, alaselkää jomottaa, kiukuttaa. menkat eivät ole vielä myöhässä, mutta aloin miettiä voisiko tuo kova & jatkuva nälkä olla raskausoire ?! esim. eilen söin 3 kotitekoista hampurilaista ja vain parin tunnin päästä piti ottaa leipää ja suklaata ja.. jos en ole raskaana niin mikä mulla sitten on, matojako ?

Mulla on ainakin ollu raskauden aikana päiviä jollon on aivan loppumaton nälkä. Eikä mulla ole ollut mikään herkkunälkä vaan siis tekee mieli ihan oikeata ruokaa. Nyt loppuraskaudessa nälkä on joskus aivan sietämätön, vaikka olis juuri syönyt, ja kyllä syön ihan kunnolla ja terveellisesti, ei ole siitä kiinni :p Mun tietääkseni jos on mato, niin laihtuu reippaasti ja lisäks on päänsärkyä ja huonovointisuutta. Lapamatohan tulee huonosti kypsennetystä kalasta, ootko sellasta syönyt lähiaikoina? En olis kuitenkaan nyt mistään madosta niinkään huolissani, ehkä taipuisin tohon raskauteen päin enemmän :)

Mä olen raskaana, nyt on vasta rv7 menossa ja mulla on aivan koko ajan nälkä. ollu pari, kolme viikkoo. Siis KOKO AJAN vaikka just olisin syöny. Ja ihan oikeaa ruokaa tekee mieli koko ajan... Ja sit jos en syö niin tulee vielä huonompi olo mitä muuten on... Huoh, jatkuvaa nälkää ja kuvotusta, kunpa tätä ei jatkuis pitkään.