?
???
Vieras
Kuuluuko imetykseen jatkuva nälkä? Voisin syödä koko ajan jotain. Paino ei onneksi vielä ole noussut mutta alkaa hävettää tää syöpöttely...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja manna-:Mulla kuului!!! Söin enemmän kuin mieheni vaikka tavallisesti en syö paljon, ja siis aina oli nälkä. Kylässä en kehdannut syödä tarpeeksi ja sit oli nälkä ja heti syötävä taas kotona. Raskausaikana ei sellaista ollut, alkoi vasta imettäessä. Sisko sanoi että hänellä ja monelle kaverilla sama juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Mulla on imetyksen myötä kauhea jano ihan koko ajan. No, lähtipä ainaki viimisetki turvotukset ku tulee juotua ainakin 2-3 litraa päivässä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Mulla on imetyksen myötä kauhea jano ihan koko ajan. No, lähtipä ainaki viimisetki turvotukset ku tulee juotua ainakin 2-3 litraa päivässä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Mulla on imetyksen myötä kauhea jano ihan koko ajan. No, lähtipä ainaki viimisetki turvotukset ku tulee juotua ainakin 2-3 litraa päivässä![]()
Mulla kans. Aamullakin on suu kuiva kuin krapulassa.