JATKUVA NÄLKÄ, imetyksen syytä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla kuului!!! Söin enemmän kuin mieheni vaikka tavallisesti en syö paljon, ja siis aina oli nälkä. Kylässä en kehdannut syödä tarpeeksi ja sit oli nälkä ja heti syötävä taas kotona. Raskausaikana ei sellaista ollut, alkoi vasta imettäessä. Sisko sanoi että hänellä ja monelle kaverilla sama juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja manna-:
Mulla kuului!!! Söin enemmän kuin mieheni vaikka tavallisesti en syö paljon, ja siis aina oli nälkä. Kylässä en kehdannut syödä tarpeeksi ja sit oli nälkä ja heti syötävä taas kotona. Raskausaikana ei sellaista ollut, alkoi vasta imettäessä. Sisko sanoi että hänellä ja monelle kaverilla sama juttu.

menikö ohi jossain vaiheessa vai vasta imetyksen loputtua ja nousiko paino?

Minä ainakin söin ihan kamalasti imetyksen aikana. Huomasi sitten jälkeenpäin kun ei tarvinntkaan enää syödä monta ateriaa päivässä, kun imetys loppui. Ja imetyksen aikana ei painokaan noussut vaikka söi makeaa ja vaikka sun mitä. Heti kun imetys loppui paino alkoi nousta, vaikka söi paljon vähemmän ja rajoittikin makeaa. :/

Lisään... näläntunne meni ohi imetyksen vähennettyä/loputtua mutta tottumuksesta jatkoin iltasyömisiä yms., niin sitten alkoi paino nousta. Kun palasin normaaliin ruokarytmiin niin painokin normalisoitui.

Itse söin imetysaikana paljon ruisleipää yms. mitkä pitää nälän pois pidempään.

Yhteistyössä